Path of Exile

Patch v0.10.5 już jest, pod koneic tygodnia kolejna łata.

Dzisiaj z ponad tygodniowym opóźnieniem wypuszczony został patch v0.10.5. Poniżej przedstawię najważniejsze zmiany, które wprowadza nowa aktualizacja.

  • Nowy support gem Melee Splash (siła): Dodaje efekt ataku obszarowego do umiejętności pojedynczo-celowej związanej z atakiem wręcz.
  • Nowy support gem Multistrike (siła/zręczność): Powoduje trzy szybkie ataki za pomocą umiejętność do walki wręcz. Jeżeli jest taka możliwość, nowe cele są wybierane do kolejnych ataków.
  • Nowy support gem Power Charge on Critical (inteligencja): Krytyczne uderzenia wynikające z używanej umiejętności wspomagającej dają szansę na zyskanie Power Charge.
  • Dodano cztery nowe unikaty, dwa z nich zaprojektowane zostały przez Diamond supporterów.
  • Zmodyfikowano lokacje Slums, by łatwiej można było odnaleźć konkretne cele.
  • Poprawiono wiele grafik, efektów i dźwięków.
  • Support gem Additional Accuracy jest teraz gemem Siły/Zręczności.
  • Nowy support gem Melee Splash pojawił się jako nagroda w zadaniach: Sharp and Cruel na poziomie trudności Normal dla postaci Templar, Maruder, Duelist oraz Ranger. Postać Witch dostaje go za zadanie Sever the Right Hand na poziomie trudności Cruel.
  • Nowy support gem Power Charge on Critical postacie Witch i Shadow otrzymują zadaniu Sharp and Cruel na poziomie trudności Normal, natomiast Templar dostaje go w zadaniu Sever the Right Hand na poziomie trudności Normal.

Pełną listę zmian w języku angielskim znajdziecie tutaj

A co z patchem 0.10.6?

Naszym celem jest by patch v0.10.6 został wydany pod koniec tego tygodnia, a teraz powinniśmy zrobić jedną z map. Wewnętrznie nazywamy ją Undead Siege, był z nią ostatnio poważny problem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Flameblast

Tworzy ognisty krąg, rozszerzający się przy podtrzymywaniu czarowania. Po zaprzestaniu czarowania lub użyciu innej umiejętności wybucha, zadając tym większe obrażenia, im dłużej był podtrzymywany.

Blade Flurry

Przy podtrzymywaniu niejednokrotnie uderza wrogów w kręgu przed postacią, zadając obrażenia wrogowi i na obszarze wokół niego. Im dłużej podtrzymywana jest umiejętność, tym większe od niej obrażenia. Przy zaprzestaniu podtrzymywania, wyzwala dodatkowe uderzenie za każdy etap podtrzymywania. Wymaga sztyletu, szponów lub miecza jednoręcznego.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games