Path of Exile

Patch v0.10.5 już jest, pod koneic tygodnia kolejna łata.

Dzisiaj z ponad tygodniowym opóźnieniem wypuszczony został patch v0.10.5. Poniżej przedstawię najważniejsze zmiany, które wprowadza nowa aktualizacja.

  • Nowy support gem Melee Splash (siła): Dodaje efekt ataku obszarowego do umiejętności pojedynczo-celowej związanej z atakiem wręcz.
  • Nowy support gem Multistrike (siła/zręczność): Powoduje trzy szybkie ataki za pomocą umiejętność do walki wręcz. Jeżeli jest taka możliwość, nowe cele są wybierane do kolejnych ataków.
  • Nowy support gem Power Charge on Critical (inteligencja): Krytyczne uderzenia wynikające z używanej umiejętności wspomagającej dają szansę na zyskanie Power Charge.
  • Dodano cztery nowe unikaty, dwa z nich zaprojektowane zostały przez Diamond supporterów.
  • Zmodyfikowano lokacje Slums, by łatwiej można było odnaleźć konkretne cele.
  • Poprawiono wiele grafik, efektów i dźwięków.
  • Support gem Additional Accuracy jest teraz gemem Siły/Zręczności.
  • Nowy support gem Melee Splash pojawił się jako nagroda w zadaniach: Sharp and Cruel na poziomie trudności Normal dla postaci Templar, Maruder, Duelist oraz Ranger. Postać Witch dostaje go za zadanie Sever the Right Hand na poziomie trudności Cruel.
  • Nowy support gem Power Charge on Critical postacie Witch i Shadow otrzymują zadaniu Sharp and Cruel na poziomie trudności Normal, natomiast Templar dostaje go w zadaniu Sever the Right Hand na poziomie trudności Normal.

Pełną listę zmian w języku angielskim znajdziecie tutaj

A co z patchem 0.10.6?

Naszym celem jest by patch v0.10.6 został wydany pod koniec tego tygodnia, a teraz powinniśmy zrobić jedną z map. Wewnętrznie nazywamy ją Undead Siege, był z nią ostatnio poważny problem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Ball Lightning

Tworzy poruszający się powoli pocisk, który od czasu do czasu rani wrogów wyładowaniami elektrycznymi.

Puncture

Postać tnie wroga, wywołując u niego krwawienie. Krwawiący wróg stopniowo otrzymuje obrażenia, wielkość których zależy od uderzenia początkowego. Poruszający się wrogowie otrzymują więcej obrażeń. Wymaga łuku, sztyletu, szponów lub miecza.

Summon Flame Golem

Przyzywa ognistego golema, który zwiększa twoje obrażenia. Golem używa płomiennego oddechu, ognistej fali i wybuchowego pocisku.


Stare Gry Frozen Games