Path of Exile

Patch 2.0.4

Oto najważniejsze zmiany i nowości, które zostaną wprowadzone w patchu 2.0.4. Nastąpi to w piątek, 2.10.2015 o godz. 03:00.

Nowości:

  • Dodano 12 nowych Kart Wrózbiarskich (Divination cards),
  • Dodano 6. skrzydło do mapy Hall of Grandmasters,
  • Stworzeń towarzyszących naszym postaciom nie trzeba już przywoływać za każdym razem po włączeniu gry. Zostają one zapamiętane i automatycznie przywołane po zalogowaniu.
Divination Cards

Zmiany dotyczące map

  • Zwiększono szanse znalezienia map, zwłaszcza tych wyższego poziomu,
  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez potwory w 80% map (tych niższego poziomu),
  • Mapy oznaczane są teraz ’tierami’ (rzędami), a nie poziomami. Tier 1 jest równy poziomowi 68, tier 2 – 69, i tak dalej, aż do tieru 15 równemu  82 poziomowi. Poziom mapy jest wciąż widoczny wśród informacji o lokacji w prawym górnym rogu.
  • Symbole na mapach są teraz odpowiednio białe (68-73), żółte (74-78) i pomarańczowe (79-82) w zależności od możliwych modyfikatorów.
nowe kolory map

Równowaga w grze

  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez potwory z Aktu 4. Dotyczy to także map i eventu Endless Ledge.
  • Modyfikator Onslaught dostępny w urządzeniu Zany nie gwarantuje juz potworom dodatkowej szybkości ruchu. W związku z tym zredukowano dodatkową ilość znajdowanych przedmiotów (Item Quantity) z 40% do 30%.
  • Potwory nie mogą być pod oddziaływaniem więcej niż jednego Tormented Spirit. Nie dotyczy to potworów rzadkich i unikalnych.
  • Zwiększono częstość pojawiania się członków Wrogich Klanów (Warbands).

Wkrótce zostaną również wprowadzone usprawnienia redukujące problemy z efektami podłoża takimi jak Shocked Ground, Burning Ground, itd.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Fire Nova Mine

Umieszcza minę, która po aktywacji tworzy serię ognistych pierścieni. Każdy kolejny pierścień z tej samej miny zadaje większe obrażenia niż poprzedni.

Blade Flurry

Przy podtrzymywaniu niejednokrotnie uderza wrogów w kręgu przed postacią, zadając obrażenia wrogowi i na obszarze wokół niego. Im dłużej podtrzymywana jest umiejętność, tym większe od niej obrażenia. Przy zaprzestaniu podtrzymywania, wyzwala dodatkowe uderzenie za każdy etap podtrzymywania. Wymaga sztyletu, szponów lub miecza jednoręcznego.

Sweep

Postać zamachuje się wkoło bronią dwuręczną, odrzucając wrogów.


Stare Gry Frozen Games