Path of Exile

Patch 2.0.4

Oto najważniejsze zmiany i nowości, które zostaną wprowadzone w patchu 2.0.4. Nastąpi to w piątek, 2.10.2015 o godz. 03:00.

Nowości:

  • Dodano 12 nowych Kart Wrózbiarskich (Divination cards),
  • Dodano 6. skrzydło do mapy Hall of Grandmasters,
  • Stworzeń towarzyszących naszym postaciom nie trzeba już przywoływać za każdym razem po włączeniu gry. Zostają one zapamiętane i automatycznie przywołane po zalogowaniu.
Divination Cards

Zmiany dotyczące map

  • Zwiększono szanse znalezienia map, zwłaszcza tych wyższego poziomu,
  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez potwory w 80% map (tych niższego poziomu),
  • Mapy oznaczane są teraz ’tierami’ (rzędami), a nie poziomami. Tier 1 jest równy poziomowi 68, tier 2 – 69, i tak dalej, aż do tieru 15 równemu  82 poziomowi. Poziom mapy jest wciąż widoczny wśród informacji o lokacji w prawym górnym rogu.
  • Symbole na mapach są teraz odpowiednio białe (68-73), żółte (74-78) i pomarańczowe (79-82) w zależności od możliwych modyfikatorów.
nowe kolory map

Równowaga w grze

  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez potwory z Aktu 4. Dotyczy to także map i eventu Endless Ledge.
  • Modyfikator Onslaught dostępny w urządzeniu Zany nie gwarantuje juz potworom dodatkowej szybkości ruchu. W związku z tym zredukowano dodatkową ilość znajdowanych przedmiotów (Item Quantity) z 40% do 30%.
  • Potwory nie mogą być pod oddziaływaniem więcej niż jednego Tormented Spirit. Nie dotyczy to potworów rzadkich i unikalnych.
  • Zwiększono częstość pojawiania się członków Wrogich Klanów (Warbands).

Wkrótce zostaną również wprowadzone usprawnienia redukujące problemy z efektami podłoża takimi jak Shocked Ground, Burning Ground, itd.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Assassin's Mark

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, czyniąc ich bardziej podatnymi na uderzenia krytyczne. Zabicie przeklętego wroga odnawia życie i manę, a także daje szansę na otrzymanie ładunku mocy (Power Charge).

Bladefall

Eteryczne noże spadają z nieba, zadając obrażenia seriami. Każda ponowna seria jest szersza niż poprzednia, ale zadaje mniej obrażeń. Jeśli nałożą się na siebie, wrogowie mogą zostać zranieni kilkakrotnie.

Molten Shell

Postać na pewnien czas okrąża się ognistymi tarczami, zwiększając swój pancerz. Jeśli w tym czasie ilość powstrzymanych przez blokowanie lub pancerz obrażeń fizycznych przekroczy wytrzymałość tarcz, wybuchną one zadając wrogom wokół obrażenia od ognia.


Stare Gry Frozen Games