Path of Exile

Patch 2.0.4

Oto najważniejsze zmiany i nowości, które zostaną wprowadzone w patchu 2.0.4. Nastąpi to w piątek, 2.10.2015 o godz. 03:00.

Nowości:

  • Dodano 12 nowych Kart Wrózbiarskich (Divination cards),
  • Dodano 6. skrzydło do mapy Hall of Grandmasters,
  • Stworzeń towarzyszących naszym postaciom nie trzeba już przywoływać za każdym razem po włączeniu gry. Zostają one zapamiętane i automatycznie przywołane po zalogowaniu.
Divination Cards

Zmiany dotyczące map

  • Zwiększono szanse znalezienia map, zwłaszcza tych wyższego poziomu,
  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez potwory w 80% map (tych niższego poziomu),
  • Mapy oznaczane są teraz ’tierami’ (rzędami), a nie poziomami. Tier 1 jest równy poziomowi 68, tier 2 – 69, i tak dalej, aż do tieru 15 równemu  82 poziomowi. Poziom mapy jest wciąż widoczny wśród informacji o lokacji w prawym górnym rogu.
  • Symbole na mapach są teraz odpowiednio białe (68-73), żółte (74-78) i pomarańczowe (79-82) w zależności od możliwych modyfikatorów.
nowe kolory map

Równowaga w grze

  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez potwory z Aktu 4. Dotyczy to także map i eventu Endless Ledge.
  • Modyfikator Onslaught dostępny w urządzeniu Zany nie gwarantuje juz potworom dodatkowej szybkości ruchu. W związku z tym zredukowano dodatkową ilość znajdowanych przedmiotów (Item Quantity) z 40% do 30%.
  • Potwory nie mogą być pod oddziaływaniem więcej niż jednego Tormented Spirit. Nie dotyczy to potworów rzadkich i unikalnych.
  • Zwiększono częstość pojawiania się członków Wrogich Klanów (Warbands).

Wkrótce zostaną również wprowadzone usprawnienia redukujące problemy z efektami podłoża takimi jak Shocked Ground, Burning Ground, itd.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Wrath

Uaktywnia aurę dodającą obrażenia od błyskawic do ataków twoich i sojuszników i sprawiającą, że wasze zaklęcia zadają więcej obrażeń od błyskawic.

Smoke Mine

Umieszcza minę, która teleportuje cię do siebie po jej zdetonowaniu. W miejscach ucieczki i przybycia pojawiają się obłoki dymu oślepiające wrogów oraz tymczasowo zwiększające szybkość poruszania się.

Ancestral Warchief

Stawia totem atakujący wrogów potężnym uderzeniem główną bronią, gdy stoisz w jego pobliżu. Bycie blisko niego powoduje, że zadajesz więcej obrażeń w zwarciu.


Stare Gry Frozen Games