Path of Exile

Patch 2.0.1 i najnowsze Karty Wróżbiarskie

Do gry wszedł patch 2.0.1, a w nim między innymi:

Nowa zawartość:

  • Renegaci Chaosu z Wrogich Klanów (Warbands). Można ich znaleźć na mapach o najwyższym wpływie poszczególnych klanów (tzw. 4dot maps, czyli mapy z 4 kropkami po obu stronach),
  • Dodano trzy unikaty oraz nowe modyfikatory mogące pojawić się na broni wyrzucanej przez Renegatów,
  • Dodano trzy mapy: Core, Phantasmagoria i Malformation,
    UWAGA: Mapa Core została zaprojektowana jako najtrudniejsza cześć gry, stanowiąca wyzwanie dla najmocniejszych postaci. Gracze w lidze Tempest wchodząc na mapę powinni być przygotowani na stratę swojej postaci.
  • Do lokacji Mines poz.2 dodany został unikalny boss Voidscream.

Ulepszenia zawartości:

  • Usunięto modyfikator Thornflesh z grup magicznych potworów Bloodlines,
  • Potwory atakują teraz graczy i ich klony z jednakowym prawdopodobieństwem,
  • Członkowie Wrogich Klanów (Warbands) nie zostawiają już śladów stóp za sobą,
  • Ulepszono grafikę i dźwięk przy dwóch z ostatnich bossów,
  • Ulepszono środowisko w lokacjach the Belly of the Beast.

Oprócz tego zwiększono maksymalną wartość głośności dźwięku w filtrze przedmiotów (tzw. item filter) ze 100 do 300, a także naprawiono bugi, przez które:

  • pasywna umiejętność kluczowa Eldritch Battery zapobiegała zmniejszaniu się ilości punktów życia przy użyciu Righteous Fire,
  • nieszkodliwe Nawałnice (Tempests) mogły pojawiać się w mieście.
     

    Poza tym, w następnym tygodniu do gry zostanie dodana nowa zawartość (obiecano coś dla ligi Tempest) oraz 12 nowych Kart Wróżbiarskich (Divination Cards).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Discipline

Uaktywnia aurę dodającą tarczę energetyczną tobie i twoim sojusznikom.

Puncture

Postać tnie wroga, wywołując u niego krwawienie. Krwawiący wróg stopniowo otrzymuje obrażenia, wielkość których zależy od uderzenia początkowego. Poruszający się wrogowie otrzymują więcej obrażeń. Wymaga łuku, sztyletu, szponów lub miecza.

Abyssal Cry

Wydaje okrzyk, spowalniając wrogów i powodując, że wybuchają przy śmierci. Im więcej wrogów znajduje się w pobliżu, tym silniejszy efekt spowolnienia. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games