Path of Exile

Patch 0.10.2 – lista zmian

Pojawiła się już lista zmian w patchu v0.10.2, który będzie dostępny najwcześniej za kilkunaści godzin. Poniżej prezentujemy wam najważniejsze zmiany wprowadzone przez patch.

ZAWARTOŚĆ

  • Dodano nowy skill inteligencji – Incinerate: ta umiejętność sprawia, że postać wypuszcza strumień ognia. Jeśli ciągle rzucasz ten czar z tego samego miejsca, to płomienie stają się większe i bardziej szkodliwe.
  • Dodano nowy efekt mikrotranskcji – Blue Flame Incinerate: zastępuje standardowy płomień Incinerate upiornym niebieskim ogniem.
  • Dodano nowy efekt mikrotranskcji – Tiki Totem: zastępuje standardowy Spell Totem lub Ranged Attack Totem na pokolorowanego Tiki.
  • Dodano cztery nowe unikaty z czego trzy z nich zostały zaprojektowane przez Diamond Supporterw.
  • Dodano nową zdolność miotania ogniem dla Snakes w Dark Forest.
  • Wzrósł rozmiar zróżnicowania potworów w obszarach end-game Map.
  • Ulepszono podłoże w Solaris/Lunaris Temple, przez co powinna zwiększyć się wydajność.
  • Dodano nową arenę 3v3 PvP, jedna z nich została tymczasowo wyłączona aż problem z nią zostanie rozwiązany.
  • Ulepszono efekty krwi
  • Ulepszono efekty Ice Spear oraz Lightning Arrow.
  • Poprawiono wydajność Ground Ice oraz Ground Tar.
  • Poprawiono ikony gemów
  • Nadal stopniowo ulepszane są grafiki, efekty i środowisko.


CECHY

  • Przy wprowadzaniu zmian w drzewku umiejętności pasywnych wymagane jest teraz potwierdzenie – ma to zapobiec przypadkowym kliknięciom. Potwierdzenie można wyłączyć wciskając CTRL i klikając w daną umiejętność pasywną.
  • W menu głównym dodano przycisk „utraconego hasła”.
  • Naciśniecie CTRL + strzałka w górę pozwala na czacie przełączać się miedzy graczami z którymi szepczesz.
  • Wiadomości an czacie mające więcej niż jedna linę długości posiadają teraz wcięcie między kolejnymi liniami, aby nie zmylić innych graczy fałszywymi wiadomościami.
  • Teraz komenda /clear_ignore_list pozwoli na usunięcie z czasu wszystkich wiadomości wysłanych z ignorowanego konta. W przyszłości dodane zostanie lepsze zarządzanie lista ignorowanych
  • Teraz gracze na danym obszarze zawsze maja przyznany
  • status zabicia bossa questowego bez względu na to kto go zabił.
  • Statystyki wydajności (F1) mogą być teraz powiązane z innymi klawiszami.

ZMIANY W DŹWIĘKACH

  • Dodano dźwięk spikera w dla różnych wydarzeń w meczach PvP
  • Nessa ma teraz spersonalizowane teksty wprowadzenia.
  • Dodano Nessie kilka różnych pozdrowień.
  • Dodano kilka pozdrowień Tarkleighowi
  • Dodano Marauderowi kilka ulepszonych głosów bitewnych.
  • Dodano Marauderowi kilka ulepszonych komentarzy.
  • Dodano nowe głosy postaci Ranger i ulepszono kilka już istniejących.
  • Poprawiono dźwięk dla efektów ziemnych, efektów krwi i pocisków Pyromaniac

NAGRODY ZA QUESTY

  • Nagrody dla klas bazujących na Inteligencji zostały przebalansowane tak by miały dostęp do umiejętności Incinerate w okolicach 10 poziomu
  • Wzmocniono efekt nagrody na poziomie Cruel wynikającej z pomocy dla Kraityna z 4% do 6% zwiększonej szybkości ataku.

AKTYWNE UMIEJĘTNOŚCI

  • Glacial Hammer – zwiększono progresję obrażeń z 3% do 4% na poziom.
  • Cleave – zwiększono progresję obrażeń z 3% do 4% na poziom.
  • Double Strike – zwiększono progresję obrażeń z 3% na 4%.
  • Infernal Blow – zwiększono progresję obrażeń z 3% na 4%.
  • Heavy Strike – zwiększono progresję obrażeń z 4% na 5%.
  • Portal – umiejętność dostała nowe słowo kluczowe „Spell”, w związku z czym działają na nią wszystkie efekty wiążące się z tym słowem kluczowym.
  • Fire Trap – zmniejszono obrażenia na niższym poziomach o ok. 35%.
  • Poison Arrow – zmniejszono obrażenia na niższych poziomach o ok. 35%.
  • Detonate Dead – zmniejszono koszt w manie na niższych poziomach o ok. 40%. Zmiana ta nie ma wpływu na koszt umiejętności na jej wyższych poziomach.

PASYWNE UMIEJĘTNOŚCI

  • Dodano dodatkową grupę mana nodes w okolicach lokacji klasy Ranger.
  • Znacznie zmieniono startową lokację u klasy Duelist. Wszystkie postaci, które posiadały aktywne nodes w tych okolicach dostaną zwrot punktów za zmienionione nodes.
  • Dodano dodatkowy efekt przy pierwszym nodes z obrażeniami w lokacji Duelist. Nodes zapewnia +12 maksymalnych punktów życia.
  • Przybliżono grupę nodes Mana Flows do lokacji startowej Duelist. Zwiększono efekt regeneracji many z +20% do +40%, dodano +10 do Inteligencji i zmniejszono bonus do maksymalnej many z +20% do +16%.
  • Ulepszono nodes związane z obrażeniami Dual-wield i z szybkością ataku.
  • Połączono nodes związane z używaniem jednoręcznych i dwuręcznych broni w jedną grupę, w lokacji Duelist.
  • Zmieniono kluczowe nodes Might na kluczowe nodes Master of the Arena (+20 Strength, +2 do zasięgu w walce wręcz, +8% do obrażeń w walce wręcz).
  • Zmieniono kluczowe nodes Agility na kluczowe nodes Acceleration (+20 Dexternity, +12% do szybkości ataku).
  • Kluczowe nodes Berserking znajduje się bliżej lokacji klasy Duelist.
  • Przeniesiono najbliższą grupę nodes dotyczących punktów życia u Duelista do ścieżki otwierającej i przekształcono je w 1% regeneracji życia, +12% do maksymalnych punktów życia i +8% do maksymalnych punktów życia.
  • Usunięto kluczowe nodes Armour Master i dodano ich efekt do nodes Leather and Steel.
  • Zwiększono siłę kluczowego nodes Dervish z +8% do +10% do blokowania.
  • Zwiększono blokowanie na nodes Shield Mastery w okolicach Duelista.
  • Dodano nową grupę nodes związaną ze zdobywaniem many za zabicia w okolicach lokacji Duelista.
  • Wzmocniono nodes związane z szybkością ataku przy pomocy łuku o 2% w okolicach Duelista.

BALANS POTWORÓW

  • Zredukowano obrażenia od Flamebearers
  • Zredukowana obrażenia od Alchemists, zwłaszcza na początkowych poziomach trudności.
  • Zwiększono obrażenia Piety używającego Arc na wyższych poziomach trudności.
  • Wprowadzono różne korekty w balansie bossów na Mapach.
  • Undying Incinerators pokazują info, że będą eksplodować na swój cel, gdy osiągną niski poziom życia.

Ponadto poprawiono balans przedmiotów oraz kilkanaście błędów związanych z grą i serwerem.

One thought on “Patch 0.10.2 – lista zmian”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Bone Offering

Pochłania zwłoki, zapewniając twoim sługom szanse na blok ataków i zaklęć.Pobliskie zwłoki są również pochłaniane, przedłużając czas tej trwania umiejętności.

Double Strike

Postać wykonuje dwa szybkie ataki swoją główną bronią.

Ground Slam

Postać uderza swoją główną bronią w ziemię przed sobą i tworzy falę przemieszczającą sie naprzód i raniącą wrogów. Ma większą szansę na ogłuszenie. Wymaga laski lub maczugi.


Stare Gry Frozen Games