Path of Exile

Open Beta 23 stycznia 2013

Dzisiaj oficjalnie ogłoszono data wydania otwartej bety Path of Exile, będzie to 23 stycznia 2013 roku (czasu amerykańskiego). Wtedy też zostanie wydany patch 0.10.0m który będzie zawierał min. akt trzeci oraz nastąpi wtedy ostatni wipe w grze. Kilka miesięcy temu podano informację, że open beta planowana jest na grudzień 2012r Pomimo tego iż gra jest już prawie gotowa nie zdecydowano się na wypuszczenie Open Bety przed świętami oraz okresem letnim występującym obecnie na półkuli południowej, gdyż część pracowników GGG wyjedzie na urlop.

3 thoughts on “Open Beta 23 stycznia 2013”

  1. Developerzy jak najbardziej zasłużyli sobie na urlop! GGG – młode studio z wielkimi ambicjami i co ciekawe, udało im się stworzyć najlepszego hack’n’slasha od czasu Diablo 2. Od 23 stycznia chyba nie będę grał w nic innego 😉

  2. Nareszcie. Strasznie zawiodłem się na diablo 3, ale mam nadzieje że PoE będzie lepszym spadkobiercą diablo 2 niż ta podróba, która powinna nazywać się RMAH. A wiecie może czy postacie z open bety zostaną usunięte gdy wyjdzie pełna wersja? Bo w niektórych grach (darmowych, tak jak PoE) beta przechodzi w pełną wersje bez kasacji postaci. Wiecie może jak tu to zostanie rozwiązne?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Spirit Offering

Pochłania zwłoki, dodając twoim sługom tarczę energetyczną, obrażenia od chaosu oraz odporności na żywioły. Dodatkowa tarcza energetyczna odnawia się przy pojawieniu. Pobliskie zwłoki są również pochłaniane, przedłużając czas trwania tej umiejętności i ilość dodatkowej tarczy energetyczne.

Fire Trap

Rzuca pułapkę wybuchającą, gdy wejdzie w nią przeciwnik. Zadaje ona obrażenia od ognia wrogom wokół i pozostawia płonącą ziemię, raniąca każdego, kto spróbuje po niej przejść.

Earthquake

Uderza w ziemię, powodując jej pęknięcie oraz zadając obrażenia na obszarze. Peknięcie powoduje wstrząs wtórny, który następuje po krótkiej chwili. Trzęsienia ziemi spowodowane przed uaktywnieniem ostatniego pęknięcia nie mogą powodować wstrząsów wtórnych. Wymaga topora, maczugi lub laski.


Stare Gry Frozen Games