Path of Exile

Nowa liga: Abyss

Niedawno GGG przedstawili nową ligę, która będzie towarzyszyć rozszerzeniu War for the AtlasAbyss.

W tej lidze będziemy napotykać pęknięcia w ziemi powiększające się, gdy ktoś się do nich zbliży. Z ich głębi będą wyłaniać się coraz silniejsze potwory, a graczy dostatecznie szybkich czeka nagroda w postaci skrzyni z cennymi nagrodami.
W czasie gry będzie można natknąć się też na przepaście prowadzące do Głębin Otchłani (Abyssal Depths), prowadzące do kolejnych potworów i nagród, a na wyższych poziomach czasem będzie można spotkać bossa – Licza. Pokonanie go, to jedyny sposób na otrzymanie unikalnego przedmiotu ligi Abyss. Wszystkie unikaty będą także posiadać własny wygląd w 3D.

Otchlan
Otchłań

Z potworów i skrzyń w Otchłani będą wypadać ekskluzywne dla ligi Klejnoty Otchłani (Abyss Jewels). Można je umieścić w drzewku, tak jak tradycyjne klejnoty lub… w specjalnych przedmiotach Otchłani – pasie o nazwie Stygian Vise lub unikatach Otchłani.

Klejnoty i pas
Klejnoty i pas

Jak zawsze, lidze będą towarzyszyć Wyzwania (Challenges), a jako nagrodę dostaniemy totem-dekorację do kryjówki: pierwszy element za 19 wykonanyh Wyzwań oraz kolejne „piętra” totemu za 22, 25, 28, 31, 34, 37 i 40 wyzwań.

Licznik w panelu Challenges w grze
Licznik w panelu Challenges w grze

Poza dekoracją każdy otrzyma hełm Otchłani za 12 ukończonych wyzwań, skrzydła za 24 i portal za 36 wyzwań (są to efekty wizualne zmieniające wygląd przedmiotów).

Liga rozpocznie się w piątek 8 grudnia o godz. 21:00 w warianach Softcore, Hardcore oraz z opcją Solo-Self Found.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Assassin's Mark

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, czyniąc ich bardziej podatnymi na uderzenia krytyczne. Zabicie przeklętego wroga odnawia życie i manę, a także daje szansę na otrzymanie ładunku mocy (Power Charge).

Temporal Chains

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, spowalniając zarówno ich, jak i zanikanie nałożonych na nich efektów.

Ground Slam

Postać uderza swoją główną bronią w ziemię przed sobą i tworzy falę przemieszczającą sie naprzód i raniącą wrogów. Ma większą szansę na ogłuszenie. Wymaga laski lub maczugi.


Stare Gry Frozen Games