Path of Exile

Nadchodzi Darkshrine

Ujawniono szczegóły na temat następnego wydarzenia, poprzedzającego ligi kilkumiesięczne. Będzie trwać od 2 listopada (godz. 20:30 czasu polskiego) do 7 grudnia (godz. 20:30), a jego nazwa to Darkshrine.

Nie oczekuj, że będzie to uczciwe. Ołtarze są kapryśne i bezwzględne.

Jako że twórcy gry są zajęci pracą nad nową zawartością, postanowiono połączyć właściwości starych lig, by stworzyć coś nowego. Tak narodził się pomysł dodania losowo pojawiających się Ołtarzy, które umożliwiiłyby poświęcenie rzadkiego przedmiotu w zamian za jakiś ciekawy efekt. Im potężniejszy jest przedmiot, tym lepiej.

Podano wiele przykładów oddziaływania Ołtarzy w zalezności od tego, jaki przedmiot  zostanie złożony w ofierze, m.in.: dodanie postaci wzmocnienia na całej lokacji, Corrupting Tempest, zmniejszenie życia wszystkich potworów do 1, pojawienie się potężnych potworów, modyfikacja przedmiotu w ekwipunku czy też dodanie 5 rzadkich klejnotów jako drop losowego potwora. Możliwe jest nawet, że potwory zaczną ze sobą walczyć. Podobno na liście Jonathana, głównego programisty, znajduje się ponad 150 różnych efektów.

Zdobywanie poziomów odblokowuje możliwość wylosowania mikrotransakcji. Wersje Softcore i Hardcore eventu mają osobną pulę nagród.

Darkshrine – nagrody

Postacie, któe zginą w wersji Hardcore, wciąż mają szansę na nagrodę. W przypadku kilku kont, brana jest pod uwagę postać z najwyższym poziomem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Ball Lightning

Tworzy poruszający się powoli pocisk, który od czasu do czasu rani wrogów wyładowaniami elektrycznymi.

Poacher's Mark

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, osłabiając ich zdolność uniku. Przy trafianiu przeklętych celów postać odzyskuje życie i manę, a ich śmierć daje więcej ładunków flakonów oraz szansę na otrzymanie ładunku furii (Frenzy Charge).

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games