Path of Exile

Nadchodzi content patch i wersja 3.0.0

Większość z ekipy GGG wróciło już z urlopów do pracy i ostro zabierają się do tworzenia nowej zawartości w grze. Opublikowano również zarys tego co pojawi się w grze po zakończeniu ligi Breach, co będzie miało miejsce za siedem tygodni.

Pod koniec 2015 roku rozpoczęliśmy nasz plan wydawania nowej zawartości w zaplanowanym okresie –  co 13 tygodni. Talisman, Ascendancy/Perandus, Prophecy, Atlas of World/Essence i Breach, wszystko to zostało wydane w oparciu o ten harmonogram. Działa to bardzo dobrze, ponieważ czuć że ligi mają odpowiednią długość i wychodzą w kluczowym czasie w roku (jak kilka tygodni przed świętami), a harmonogram jest taki sam z roku na rok.

Content release

Obecnie większość zespołu GGG pracuje nad większym dodatkiem 3.0.0, który zawierać będzie piąty akt i jakieś niespodzianki. Oto trzy cele, które zaplanowano przy wydaniu dodatku:

  • Stworzyć nasz najlepszy dodatek, z wyższym poziomem jakości niż kiedykolwiek wcześniej.
  • By najlepiej, nie zakłócać naszego obecnego 13 tygodniowego harmonogramu.
  • Mieć elastyczność, jeśli chodzi o datę rozpoczęcia bety.

Po zakończeniu ligi Breach wydana zostanie następna (2.6.0), według  powyższego harmonogramu. Beta dla wersji 3.0.0 wystartuje gdzies w trakcie tej ligi (najprawdopodobniej bliżej środka). Zakłada się, że beta będzie trwać do końca ligi 2.6.0. Na aktualizację 2.6.0 planuje się:

  • Pewne zmiany w balansie, by utrzymać metagaming w świeżości. Przykładem tego co mamy zaplanowane, to znaczne buffy dla białych broni jednoręcznych.
  • Nowa liga. Nie chcemy zdradzać na razie co to jest, ale jest pewne ze jest ona odpowiednia jako ostatnia liga przed nową erą 3.0.0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Spirit Offering

Pochłania zwłoki, dodając twoim sługom tarczę energetyczną, obrażenia od chaosu oraz odporności na żywioły. Dodatkowa tarcza energetyczna odnawia się przy pojawieniu. Pobliskie zwłoki są również pochłaniane, przedłużając czas trwania tej umiejętności i ilość dodatkowej tarczy energetyczne.

Explosive Arrow

Wystrzeliwuje strzałę, która wkrótce wybucha. Trafienie wroga dodatkowymi strzałami opóźnia wybuch. Gdy wróg zginie lub dopali się lont, strzała wybuchnie, raniąc pobliskich wrogów. Obszar wybuchu jest proporcjonalny do ilości strzał.

Warlord's Mark

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, czyniąc ich mniej odpornymi na ogłuszenia. Przy trafianiu przeklętych celów postać wykrada życie i manę, a ich śmierć daje szansę na otrzymanie ładunku wytrzymałości (Endurance Charge).


Stare Gry Frozen Games