Path of Exile

Nadchodzi content patch i wersja 3.0.0

Większość z ekipy GGG wróciło już z urlopów do pracy i ostro zabierają się do tworzenia nowej zawartości w grze. Opublikowano również zarys tego co pojawi się w grze po zakończeniu ligi Breach, co będzie miało miejsce za siedem tygodni.

Pod koniec 2015 roku rozpoczęliśmy nasz plan wydawania nowej zawartości w zaplanowanym okresie –  co 13 tygodni. Talisman, Ascendancy/Perandus, Prophecy, Atlas of World/Essence i Breach, wszystko to zostało wydane w oparciu o ten harmonogram. Działa to bardzo dobrze, ponieważ czuć że ligi mają odpowiednią długość i wychodzą w kluczowym czasie w roku (jak kilka tygodni przed świętami), a harmonogram jest taki sam z roku na rok.

Content release

Obecnie większość zespołu GGG pracuje nad większym dodatkiem 3.0.0, który zawierać będzie piąty akt i jakieś niespodzianki. Oto trzy cele, które zaplanowano przy wydaniu dodatku:

  • Stworzyć nasz najlepszy dodatek, z wyższym poziomem jakości niż kiedykolwiek wcześniej.
  • By najlepiej, nie zakłócać naszego obecnego 13 tygodniowego harmonogramu.
  • Mieć elastyczność, jeśli chodzi o datę rozpoczęcia bety.

Po zakończeniu ligi Breach wydana zostanie następna (2.6.0), według  powyższego harmonogramu. Beta dla wersji 3.0.0 wystartuje gdzies w trakcie tej ligi (najprawdopodobniej bliżej środka). Zakłada się, że beta będzie trwać do końca ligi 2.6.0. Na aktualizację 2.6.0 planuje się:

  • Pewne zmiany w balansie, by utrzymać metagaming w świeżości. Przykładem tego co mamy zaplanowane, to znaczne buffy dla białych broni jednoręcznych.
  • Nowa liga. Nie chcemy zdradzać na razie co to jest, ale jest pewne ze jest ona odpowiednia jako ostatnia liga przed nową erą 3.0.0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Tempest Shield

Zaklina twoją tarcze mocą burz. Kiedy postać blokuje atak, moc zostaje wyzwolona i zadaje atakującemu obrażenia od błyskawic, przeskakując też na następnego wroga. Blokowanie odnawia czas trwania tej umiejętności.

Fire Trap

Rzuca pułapkę wybuchającą, gdy wejdzie w nią przeciwnik. Zadaje ona obrażenia od ognia wrogom wokół i pozostawia płonącą ziemię, raniąca każdego, kto spróbuje po niej przejść.

Leap Slam

Postać doskakuje we wskazane miejsce, raniąc wrogów w miejscu wylądowania swoją główną bronią i odrzucając niektórych z nich.


Stare Gry Frozen Games