Path of Exile

Nadchodzi content patch i wersja 3.0.0

Większość z ekipy GGG wróciło już z urlopów do pracy i ostro zabierają się do tworzenia nowej zawartości w grze. Opublikowano również zarys tego co pojawi się w grze po zakończeniu ligi Breach, co będzie miało miejsce za siedem tygodni.

Pod koniec 2015 roku rozpoczęliśmy nasz plan wydawania nowej zawartości w zaplanowanym okresie –  co 13 tygodni. Talisman, Ascendancy/Perandus, Prophecy, Atlas of World/Essence i Breach, wszystko to zostało wydane w oparciu o ten harmonogram. Działa to bardzo dobrze, ponieważ czuć że ligi mają odpowiednią długość i wychodzą w kluczowym czasie w roku (jak kilka tygodni przed świętami), a harmonogram jest taki sam z roku na rok.

Content release

Obecnie większość zespołu GGG pracuje nad większym dodatkiem 3.0.0, który zawierać będzie piąty akt i jakieś niespodzianki. Oto trzy cele, które zaplanowano przy wydaniu dodatku:

  • Stworzyć nasz najlepszy dodatek, z wyższym poziomem jakości niż kiedykolwiek wcześniej.
  • By najlepiej, nie zakłócać naszego obecnego 13 tygodniowego harmonogramu.
  • Mieć elastyczność, jeśli chodzi o datę rozpoczęcia bety.

Po zakończeniu ligi Breach wydana zostanie następna (2.6.0), według  powyższego harmonogramu. Beta dla wersji 3.0.0 wystartuje gdzies w trakcie tej ligi (najprawdopodobniej bliżej środka). Zakłada się, że beta będzie trwać do końca ligi 2.6.0. Na aktualizację 2.6.0 planuje się:

  • Pewne zmiany w balansie, by utrzymać metagaming w świeżości. Przykładem tego co mamy zaplanowane, to znaczne buffy dla białych broni jednoręcznych.
  • Nowa liga. Nie chcemy zdradzać na razie co to jest, ale jest pewne ze jest ona odpowiednia jako ostatnia liga przed nową erą 3.0.0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Conductivity

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, zmniejszając ich odporność na błyskawice i czyniąc bardziej podatnymi na porażenie.

Detonate Dead

Wysadza nienaruszone ciało, zadając pobliskim wrogom obrażenia od ognia.

Shield Charge

Postać szarżuje na wroga lub we wskazane miejsce, odpychając wrogów na swojej drodze i zadając obrażenia na niewielkim obszarze przed sobą. Po osiągnięciu celu obrażenia zadawane są na większym obszarze. Im dalej dotrze postać, tym większe obrażenia zadaje i tym większa jest szansa na ogłuszenie wrogów.


Stare Gry Frozen Games