Path of Exile

Kontrolowany przeciek

Jeden z Alpha Testerów – Kripp dostał zgodę na streamowanie alpha buildów gry. W związku z tym użytkownicy oficjalnego forum gry postanowili zapisywać zauważone przez siebie zmiany. Należy pamiętać, że Alpha Realm jest miejscem testowania różnych rozwiązań, w związku z czym, nie jest pewne, że którakolwiek z zauważonych zmian dotrwa w obecnej formie do etapu Open Bety.

Pamiętajcie też, że żadna z tych zmian nie została oficjalnie potwierdzona. Wszelkie wartości podane
w związku z zauważonymi zmianami są wartościami przybliżonymi. W miarę możliwości ten News będzie aktualizowany.


W dalszej części przedstawiam zauważone dotąd zmiany:

  • Zmniejszono premie do regeneracji many związaną z umiejętnością Clarity. (ok. 20% mniejsza)
  • Zwiększono siłę umiejętności Puncture.
  • Usunięto umiejętność Phase Run.
  • Dodano nowy typ flasks – Quicksilver Flask – zwiększa szybkość poruszania się o 40% na 6 sekund. POTWIERDZONE PRZEZ DEVS.
  • Zmniejszono skuteczność umiejętności Sparks podczas stosowania jej w wąskich przejściach. Wiąże się to z tym, że pocisk odbity od ściany nie może przez krótką chwilę zaatakować swojego wcześniejszego celu.
  • Zmniejszono koszt użycia umiejętności Shock Nova.
  • Zwiększono wymagany poziom dla umiejętności Lighting Arrow. Wymaga ona początkowo 10go poziomu doświadczenia (wcześniej wymagała 1go). Zmieniono skalowanie ilości pocisków względem poziomu umiejętności. Zwiększono obrażenia zadawane przez umiejętność.
  • Node gwarantujący zwiększenie maksymalnej ilości totems jest teraz Keystone’m. Ograniczeniem wynikającym z używania go, jest zablokowanie wszystkich bezpośrednich obrażeń wynikających z umiejętności postaci. Totems, traps i minions ciągle zadają obrażenia.
  • Keystone Chaos Inoculation nie gwarantuje odporności na obrażenia wynikające z Chaos. Zamiast tego powoduje on, że Energy Shield pochłania obrażenia od Chaos, tak samo jakby były to obrażenia z każdego innego źródła. Premia do Energy Shield została usunięta. Została ona rozdzielona na pobliskie nodes.
  • Dodano nowy Keystone powodujący, że wszystkie efekty regeneracji punktów życia zmieniają teraz swój cel na Energy Shield.
  • Umiejętność Whirling Blades zadaje więcej obrażeń.
  • Support Gem Spell Totem zadaje teraz 50% obrażeń mniej (zmiana z 40%) i posiada teraz większy koszty many – 350% (z 250%).
  • Umiejętność Punishment powróciła do gry. Jej mechanika została częściowo zmieniona.
  • Alchemy Orbs mogą być nabywane u sklepikarza w cenie 2 Orbs of Scouring.

3 thoughts on “Kontrolowany przeciek”

  1. Punishment to umiejętność typu Klątwa odbijająca część fizycznych obrażeń skierowanych na postać gracza. Znaczy to tyle, że przeciwnicy obrywają gdy cię zaatakują fizycznymi obrażeniami.

Skomentuj HumbleAdrian Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Vulnerability

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, powodując że wrogowie otrzymują zwiększone obrażenia fizyczne oraz obrażenia stopniowe .

Blade Flurry

Przy podtrzymywaniu niejednokrotnie uderza wrogów w kręgu przed postacią, zadając obrażenia wrogowi i na obszarze wokół niego. Im dłużej podtrzymywana jest umiejętność, tym większe od niej obrażenia. Przy zaprzestaniu podtrzymywania, wyzwala dodatkowe uderzenie za każdy etap podtrzymywania. Wymaga sztyletu, szponów lub miecza jednoręcznego.

Dominating Blow

Uderza wroga bronią do walki wręcz. Jeśli nieunikalny potwór zginie krótko po uderzeniu tą umiejętnością, na określony czas odżywa jako sługa.


Stare Gry Frozen Games