Path of Exile

Kolejne ulepszenia w interfejsie

Kilka tygodni temu Chris ogłosił, iż co jakiś czas będą ogłaszane ulepszenia w interfejsie gry, które zostaną wprowadzone wraz z wypuszczeniem czwartego aktu.  Tym razem ogłoszono 5 udogodnień, które niebawem pojawią się w Path of Exile. Prawie wszystkie z poniższych ulepszeń, zostały zaproponowane przez społeczność PoE.

  • Pasek doświadczenia wyświetla wartość zdobytego doświadczenia na godzinę.
  • Guild Stash obsługuje teraz podświetlanie przedmiotów
  • Paski życia/tarczy energetycznej/many, można teraz włączyć nad postacią.
  • Można ustawić szerokość, wysokość oraz rozmiar czcionki okna czatu.
  • Item level jest ukazany na przedmiocie jeśli przytrzymasz klawisz Alt.

Poniżej znajdują się ukazujące powyższe ulepszenia.

Path of Ezile -Exp na godzine
Wyświetlanie wartość zdobytego doświadczenia na godzinę na pasku expa.

 

Guild Stash - podświetlanie przedmiotów
Podświetlanie przedmiotów w Guild Stash

 

Path of Exile - paski  życia/tarczy energetycznej/many nad postacią
Paski życia/tarczy energetycznej/many, nad postacią.

 

Path of Exile - Czat
Kontrola szerokości, wysokości oraz rozmiaru czcionki okna czatu.

 

Path of Exile  - item level
Item level na przedmiocie po wciśnięciu Alt.

One thought on “Kolejne ulepszenia w interfejsie”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Fire Nova Mine

Umieszcza minę, która po aktywacji tworzy serię ognistych pierścieni. Każdy kolejny pierścień z tej samej miny zadaje większe obrażenia niż poprzedni.

Frenzy

Atakuje wroga i przyznaje ładunek furii (Frenzy Charge) w przypadku trafienia. Ładunki furii zwiększają szybkość ataku postaci.

Rallying Cry

Postać wydaje okrzyk, który zwiększa obrażenia i regenerację many tobie i sojusznikom, jeśli wokół znajdują się jacyś wrogowie. Zwiększenie obrażeń zależy od ilości wrogów wokół. Prowokuje też wrogów, by zaatakowali postać. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games