Path of Exile

Gęstość potworów na mapach w 3.1.0

GGG podzielili się informacją na temat zmian w ilości potworów na mapach w dodatku 3.1.0:
1. Zamiast starać się, by mapy były równoważne pod względem tego, ile ogólnie dają doświadczenia, twórcy będą się raczej kierować tym, ile doświadczenia na godzinę dają te mapy. Zmniejszono też szansę pechowej generacji map, które wydają się niemal pozbawione potworów.
2. Każda właściwość mapy będzie teraz dodawać zwiększenie rozmiaru grup potworów (monster pack size).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Assassin's Mark

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, czyniąc ich bardziej podatnymi na uderzenia krytyczne. Zabicie przeklętego wroga odnawia życie i manę, a także daje szansę na otrzymanie ładunku mocy (Power Charge).

Ice Shot

Wypuszcza strzałę, która przy trafieniu celu zmienia część obrażeń fizycznych w obrażenia od zimna, a także tworzy za celem niewielki stożkowaty obszar i zadaje obrażenia od zimna znajdującym się w nim wrogom. Ziemia pod celem pokrywa się lodem.

Enduring Cry

Postać wydaje okrzyk i otrzymuje ładunki wytrzymałości (Endurance Charges), których ilość zależy od ilości wrogów wokół. Otrzymuje także regenerację życia, jeśli wokół znajdują się jacykolwiek wrogowie oraz prowokuje ich do ataku. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games