Path of Exile

Gęstość potworów na mapach w 3.1.0

GGG podzielili się informacją na temat zmian w ilości potworów na mapach w dodatku 3.1.0:
1. Zamiast starać się, by mapy były równoważne pod względem tego, ile ogólnie dają doświadczenia, twórcy będą się raczej kierować tym, ile doświadczenia na godzinę dają te mapy. Zmniejszono też szansę pechowej generacji map, które wydają się niemal pozbawione potworów.
2. Każda właściwość mapy będzie teraz dodawać zwiększenie rozmiaru grup potworów (monster pack size).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Flame Dash

Postać przenosi się w ukazane miejsce, pozostawiając za sobą ognistą ścieżkę i raniąc wrogów po drodze.

Projectile Weakness

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, powodując że są bardziej podatni na przebicie i odrzut oraz otrzymują zwiększone obrażenia od pocisków.

Enduring Cry

Postać wydaje okrzyk i otrzymuje ładunki wytrzymałości (Endurance Charges), których ilość zależy od ilości wrogów wokół. Otrzymuje także regenerację życia, jeśli wokół znajdują się jacykolwiek wrogowie oraz prowokuje ich do ataku. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games