Path of Exile

Audio w Path of Exile

Dzisiaj będzie o oprawie muzycznej w PoE za którą odpowiedzialny jest Andrew Reid.

Andrew dołączył do GGG na początku 2012 roku jako nasz lokalny inżynier i projektant dźwięku.

Andrew szybko udowodnił swoją wartość a w zasadzie przejął cały proces od początku do końca i zajmował się wszystkim, począwszy od pracy z głosem do masteringu ścieżek dźwiękowych. Również przyłożył rękę prawie do wszystkich dźwięków, które można usłyszeć w grze. Jego zadaniem jest tworzenie i miksowanie audio, które później jest dodawane do gry. Obejmuje to tworzenie dźwięków otoczenia danych obszarów, efekty dźwiękowe dla potworów i umiejętności oraz pracy z głosami dialogów, a teraz nawet sporadycznie pisanie muzyki.

Przed przystąpieniem do GGG Andrew pracował jako DJ do czasu, aż podjął pracę przy audiobookach jako twórca Booktracków. To jest jego pierwsza praca w branży gier. Andrew studiował w SAE i otrzymał dyplom z Inżynierii Dźwięku.

Głównym twórcą soundtracku jest Adgio Hutchings jak i również w ścieżce dźwiękowej znajdują się utwory, które skomponował Gautier Serre.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Lightning Warp

Postać z niewielkim opóźnieniem przenosi się do celu, a wrogowie znajdujący się na obszarze teleportu otrzymują obrażenia od błyskawic.

Ice Shot

Wypuszcza strzałę, która przy trafieniu celu zmienia część obrażeń fizycznych w obrażenia od zimna, a także tworzy za celem niewielki stożkowaty obszar i zadaje obrażenia od zimna znajdującym się w nim wrogom. Ziemia pod celem pokrywa się lodem.

Searing Bond

Stawia totem wyczarowujący ognisty promień, który łączy go z tobą i każdym innym totemem pod twoją kontrolą. Wrogowie, których dotknie promień, a także ci przy jego końcach, otrzymują obrażenia od ognia.


Stare Gry Frozen Games