Path of Exile

Audio w Path of Exile

Dzisiaj będzie o oprawie muzycznej w PoE za którą odpowiedzialny jest Andrew Reid.

Andrew dołączył do GGG na początku 2012 roku jako nasz lokalny inżynier i projektant dźwięku.

Andrew szybko udowodnił swoją wartość a w zasadzie przejął cały proces od początku do końca i zajmował się wszystkim, począwszy od pracy z głosem do masteringu ścieżek dźwiękowych. Również przyłożył rękę prawie do wszystkich dźwięków, które można usłyszeć w grze. Jego zadaniem jest tworzenie i miksowanie audio, które później jest dodawane do gry. Obejmuje to tworzenie dźwięków otoczenia danych obszarów, efekty dźwiękowe dla potworów i umiejętności oraz pracy z głosami dialogów, a teraz nawet sporadycznie pisanie muzyki.

Przed przystąpieniem do GGG Andrew pracował jako DJ do czasu, aż podjął pracę przy audiobookach jako twórca Booktracków. To jest jego pierwsza praca w branży gier. Andrew studiował w SAE i otrzymał dyplom z Inżynierii Dźwięku.

Głównym twórcą soundtracku jest Adgio Hutchings jak i również w ścieżce dźwiękowej znajdują się utwory, które skomponował Gautier Serre.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Storm Call

Umieszcza w wybranym miejscu znacznik. Po krótkim czasie w miejsce znacznika uderza piorun, zadając obrażenia na obszarze.

Purity of Ice

Uaktywnia aurę zwiększającą odporność na zimno tobie i twoim sojusznikom.

Determination

Uaktywnia aurę zwiększającą pancerz tobie i sojusznikom.


Stare Gry Frozen Games