Path of Exile

Audio w Path of Exile

Dzisiaj będzie o oprawie muzycznej w PoE za którą odpowiedzialny jest Andrew Reid.

Andrew dołączył do GGG na początku 2012 roku jako nasz lokalny inżynier i projektant dźwięku.

Andrew szybko udowodnił swoją wartość a w zasadzie przejął cały proces od początku do końca i zajmował się wszystkim, począwszy od pracy z głosem do masteringu ścieżek dźwiękowych. Również przyłożył rękę prawie do wszystkich dźwięków, które można usłyszeć w grze. Jego zadaniem jest tworzenie i miksowanie audio, które później jest dodawane do gry. Obejmuje to tworzenie dźwięków otoczenia danych obszarów, efekty dźwiękowe dla potworów i umiejętności oraz pracy z głosami dialogów, a teraz nawet sporadycznie pisanie muzyki.

Przed przystąpieniem do GGG Andrew pracował jako DJ do czasu, aż podjął pracę przy audiobookach jako twórca Booktracków. To jest jego pierwsza praca w branży gier. Andrew studiował w SAE i otrzymał dyplom z Inżynierii Dźwięku.

Głównym twórcą soundtracku jest Adgio Hutchings jak i również w ścieżce dźwiękowej znajdują się utwory, które skomponował Gautier Serre.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Fireball

Tworzy kulę ognia, która po dotarciu do celu wybucha i rani pobliskich wrogów.

Blast Rain

Wystrzeliwuje strzałę rozszczepiającą się w powietrzu na wiele pocisków, które następnie lądują na ziemi, wywołując salwę eksplozji. Wybuchy zawsze pokrywają się na danym obszarze.

Determination

Uaktywnia aurę zwiększającą pancerz tobie i sojusznikom.


Stare Gry Frozen Games