Path of Exile

Audio w Path of Exile

Dzisiaj będzie o oprawie muzycznej w PoE za którą odpowiedzialny jest Andrew Reid.

Andrew dołączył do GGG na początku 2012 roku jako nasz lokalny inżynier i projektant dźwięku.

Andrew szybko udowodnił swoją wartość a w zasadzie przejął cały proces od początku do końca i zajmował się wszystkim, począwszy od pracy z głosem do masteringu ścieżek dźwiękowych. Również przyłożył rękę prawie do wszystkich dźwięków, które można usłyszeć w grze. Jego zadaniem jest tworzenie i miksowanie audio, które później jest dodawane do gry. Obejmuje to tworzenie dźwięków otoczenia danych obszarów, efekty dźwiękowe dla potworów i umiejętności oraz pracy z głosami dialogów, a teraz nawet sporadycznie pisanie muzyki.

Przed przystąpieniem do GGG Andrew pracował jako DJ do czasu, aż podjął pracę przy audiobookach jako twórca Booktracków. To jest jego pierwsza praca w branży gier. Andrew studiował w SAE i otrzymał dyplom z Inżynierii Dźwięku.

Głównym twórcą soundtracku jest Adgio Hutchings jak i również w ścieżce dźwiękowej znajdują się utwory, które skomponował Gautier Serre.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Raise Zombie

Tworzy zombie-sługę z nietkniętego trupa. Zombie będzie podążać za tobą, atakując wrogów w zwarciu i od czasu do czasu stosując mocny atak obszarowy.

Ice Trap

Rzuca runiczną pułapkę, która wywołuje serię eksplozji i zadaje obrażenia od zimna złapanym w nią wrogom.

Glacial Hammer

Atakuje wroga, zmieniając część obrażeń fizycznych w obrażenia od zimna. Jeśli wróg jest zamrożony i ma mniej niż jedną trzcią życia, zostanie roztrzaskany przy użyciu tej umiejętności. Wymaga maczugi lub laski.


Stare Gry Frozen Games