Już jutro o godz.21:00 gra zostanie zaktualizowana do wersji 2.6.0. Wtedy też rozpocznie się liga Legacy.
Oto niektóre ze zmian i nowości:
- Wszystkie istniejące postacie dostały opcję resetu pasywek. Umieszczenie jakiegokolwiek punktu w drzewku anuluje tę opcję.
- Liga Legacy: Gdy aktywny jest Leaguestone danej ligi, można znaleźć przedmioty, które wypadały tylko w tej lidze (tzw. league-specific items), np.Nemesis → Headhunter, lub otrzymać je z pomocą Orb of Chance. Więcej na ten temat tej ligi czytaj tutaj.
- Tryb SSF (solo self-found): opcja jest dostępna dla każdego, kto wykonał zadanie polegające na uwolnieniu postaci Scion. Po wybraniu tego trybu nie można handlować ani grać w grupach. W każdej chwili można z niego zrezygnować, ale nie można go włączyć z powrotem. W oknie wyboru postaci będą 2 przyciski – jeden do wyłączenia konkretnej postaci z tej ligi, a drugi do przeniesienia wszystkich postaci, kryjówki, mistrzów, zawartości skrzyni i Atlasu do tej samej ligi bez wersji SSF.
- W Lioneye’s Watch pojawią się schody prowadzące prosto do punktu nawigacyjnego.
- Nowe unikaty: 12 Treshold Jewels, 12 zwykłych unikatów, 1 unikatowy Strongbox: Weylam’s War Chest.
- Dodano 5 nowych Rogue Exiles.
- Dodano 4 nowe Divination Cards.
- Dodano 25 nowych przeciwników do mapy Hall of Grandmasters.
- Siosa (duch w Library), po wykonaniu jego zadania, sprzedaje wszystkie możliwe (oprócz jeszcze nie odblokowanych tierów) kamienie umiejętności.
- Pojawiła się możliwość wyszukiwania w drzewku umiejętności.
- Poprawiono wydajność gry (dla niektórych : p).
- Pierścienie Unset Ring mogą wylosować nowy modyfikator, który zwiększa poziom umieszczonego w nich kamienia (aż do +3).
- Dodano nowy modyfikator – Anarchist’s, który dodaje +2 to socketed Chaos Gems (wcześniej był możliwy do uzyskania tylko +1).
- Diviner’s Strongboxes pojawiają się teraz tylko na mapach.
- Modyfikator unikalny dla Warbands żywiołu błyskawic został zmieniony na „grants Damage +% during Flask Effect”.
- Zwiększono ilość życia wilków przyzywanych z pomocą przedmiotów Rigwald’s Crest i The Scourge o 80%.
- Zmieniono imiona kilku potworów.
- Wprowadzono niewielkie zmiany dotyczące niektórych umiejętności, w tym: zmniejszono koszt many Flame Surge, zmniejszono obrażenia Blade Flurry, zwiększono zasięg Zombie, Wild Strike konwertuje 100% obrażeń fizycznych w obrażenia od żywiołów, Vaal Discipline nie dodaje już Energy Shield, a Blade Vortex można używać tylko z jednego źródła jednocześnie.
- Wprowadzono zmiany w drzewku umiejętności, zwłaszcza w prawej części przy postaci Ranger.
- Zmieniono działanie Treshold Jewels: atrybuty wymagane do aktywowania klejnotu muszą jedynie znajdować się w wymaganym zasięgu, ale nie trzeba umieszczać w nich punktów umiejętności. Dla zachowania równowagi ich maksymalna ilość została ograniczona.
- Wprowadzono niewielkie zmiany dotyczące broni jednoręcznych (na „+” oprócz sztyletów), podwyższono szansę na blok lasek odpowiednio do 18% i 20%.
- Zmieniono zasady zwiększania zasięgu umiejętności obszarowych – wczesne inwestowanie w ten bonus ma być bardziej odczuwalne, a późniejsze coraz mniej. Wiele umiejętności dostaje też bazowy zasięg wraz z poziomem.
- Ulepszono około 100 unikatów, by były bardziej przydatne we wczesnej rozgrywce. Osłabiono też niektóre unikaty, m.in. Drillneck (obrażenia za szansę na przebicie), Pyre (konwersja zimno→ogień) i Reach of the Council (ilość strzał).
- Zana i jej urządzenie: z powodu tego, że wszystkie ligi będą obecne w lidze Legacy, Zana będzie dodawać do map zwykłe modyfikatory, takie jak życie i obrażenia potworów lub obecność konkretnego rodzaju potworów na mapie, wraz ze zwiększonym item quantity/rarity.
- Usunięto „nieśmiertelność” Izaro, która powodowała, że po pokonaniu go w I i II części Labiryntu był niewrażliwy na ataki i nie dało się z niego kraść życia.