Path of Exile

Path of Exile: The Awakening

Dzisiaj ogłoszono Path of Exile: The Awakening. O godz. 18:00 czasu polskiego zaczęła się oficjalna kampania promująca dodatek do gry Path of Exile, który zawiera m.in. długo wyczekiwany Akt 4. Od tej pory przedstawiciele ze środowiska gier uczestniczący w spotkaniach z GGG podczas ich objazdu prasowego mogą publikować udostępnione im materiały.

Ponieważ dodatek wymaga testów, zdecydowano zacząć od Closed Bety z mniejsza populacją graczy, powiększając ją w ciągu kolejnych 6 tygodni.  Closed Beta rozpocznie się w nocy z 20 na 21 kwietnia o godzinie 0:00.  Data wydania aktu 4 nie jest jeszcze znana.

Zachęcamy do publikowania znalezionych oficjalnych materiałów w tym temacie na forum.

Path of Exile Awakening
Path of Exile – The Awakening

3 thoughts on “Path of Exile: The Awakening”

  1. Zapowiedziano, że będą dodane języki niemiecki i francuski, więc raczej nie. Trwają prace nad kilkoma innymi tłumaczeniami, ale GGG nie ujawnili, jakie to języki. Jak będziemy coś wiedzieć, to napiszemy.

  2. Niedawno zacząłem grać w tą grę. Wcześniej grałem w Diablo1 i Diablo2 i wiele innych H&S w tym też Diablo3, które niestety nie jest takie jak miało być.
    PoE zauroczył mnie profesionalizmem i dbaniem o każdy detal. Jest to jedna z najlepszych gier w jakie grałem wliczając w to Diablo1. Miałem kilka postaci gram teraz 89lvl Scion SC. Ta gra to wspaniały ukłon dla starszych graczy pamiętających Diablo1 i Diablo2. Nie ma drugiej tak prostej, a zarazem przemyślanej, rozbudowanej i trudnej gry jak Path of Exile. Pozdrowienia dla autora strony.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Conversion Trap

Rzuca pułapkę, która sprawi, że wróg, który w nią wejdzie będzie przez jakiś czas walczyć po twojej stronie. Nie działa z unikalnymi potworami i graczami.

Puncture

Postać tnie wroga, wywołując u niego krwawienie. Krwawiący wróg stopniowo otrzymuje obrażenia, wielkość których zależy od uderzenia początkowego. Poruszający się wrogowie otrzymują więcej obrażeń. Wymaga łuku, sztyletu, szponów lub miecza.

Earthquake

Uderza w ziemię, powodując jej pęknięcie oraz zadając obrażenia na obszarze. Peknięcie powoduje wstrząs wtórny, który następuje po krótkiej chwili. Trzęsienia ziemi spowodowane przed uaktywnieniem ostatniego pęknięcia nie mogą powodować wstrząsów wtórnych. Wymaga topora, maczugi lub laski.


Stare Gry Frozen Games