Path of Exile

Path of Exile GDC 2013 – podsumowanie

W zeszłym tygodniu Chris, Jonathan, oraz Erik wyjechali do San Francisco na targi GDC. Była to pierwsza konferencja GDC na której pojawiło się studio GGG. Panowie z GGG szukali min. nawiązania relacji z partnerami wydawniczymi w południowo wschodniej Azji w celu promocji Path of Exile w tej części świata. Udzielono również wiele wywiadów i nawiązano rozmowy z innymi deweloperami. Na konferencji Chris miał okazję spotkać Jaya Wilsona z Blizzard, który był głównym projektantem Diablo 3 (zdjęcie po lewej) oraz panów z Runic Games (zdjęcie po prawej), którzy odpowiedzialni byli za Diablo 1 i Diablo 2. Na zdjęciu mamy kolejno od lewej Rhys Abraham, Erich Schaefer, Chris Wilson, Jonathan Rogers, Max Schaefer.

Chris Wilson and jay Wilson at GDC Chris Wilson (GGG) and Schaefers (Runic Game) at GDC

Poniżej możecie obejrzeć wywiad z Chrisem Wilsonem przeprowadzonym podczas GDC 2013 przez serwis mmoattack.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Lightning Trap

Rzuca pułapkę, która, gdy wejdzie w nią wróg, uwalnia pierścień pocisków przelatujących przez niego, zadając obrażenia od błyskawic jemu i wrogom znajdującym się za nim.

Arctic Armour

Tworzy lodowa barierę wychładzającą przeciwników, którzy cię trafią. Przy poruszaniu się zostawiasz za sobą zamarznięta ziemię, a ponadto otrzymujesz mniej obrażeń fizycznych i od ognia, gdy pozostajesz w tym samym miejscu.

Molten Strike

Zadaje celowi obrażenia fizyczne i od ognia. Przy zamachnięciu się bronią, wylatują z niej kule roztopionej magmy, które spadają na ziemię i wybuchają, raniąc wrogów na obszarze.


Stare Gry Frozen Games