Pojawiła się już lista zmian w patchu v0.10.2, który będzie dostępny najwcześniej za kilkunaści godzin. Poniżej prezentujemy wam najważniejsze zmiany wprowadzone przez patch.
ZAWARTOŚĆ
- Dodano nowy skill inteligencji – Incinerate: ta umiejętność sprawia, że postać wypuszcza strumień ognia. Jeśli ciągle rzucasz ten czar z tego samego miejsca, to płomienie stają się większe i bardziej szkodliwe.
- Dodano nowy efekt mikrotranskcji – Blue Flame Incinerate: zastępuje standardowy płomień Incinerate upiornym niebieskim ogniem.
- Dodano nowy efekt mikrotranskcji – Tiki Totem: zastępuje standardowy Spell Totem lub Ranged Attack Totem na pokolorowanego Tiki.
- Dodano cztery nowe unikaty z czego trzy z nich zostały zaprojektowane przez Diamond Supporterw.
- Dodano nową zdolność miotania ogniem dla Snakes w Dark Forest.
- Wzrósł rozmiar zróżnicowania potworów w obszarach end-game Map.
- Ulepszono podłoże w Solaris/Lunaris Temple, przez co powinna zwiększyć się wydajność.
- Dodano nową arenę 3v3 PvP, jedna z nich została tymczasowo wyłączona aż problem z nią zostanie rozwiązany.
- Ulepszono efekty krwi
- Ulepszono efekty Ice Spear oraz Lightning Arrow.
- Poprawiono wydajność Ground Ice oraz Ground Tar.
- Poprawiono ikony gemów
- Nadal stopniowo ulepszane są grafiki, efekty i środowisko.
CECHY
- Przy wprowadzaniu zmian w drzewku umiejętności pasywnych wymagane jest teraz potwierdzenie – ma to zapobiec przypadkowym kliknięciom. Potwierdzenie można wyłączyć wciskając CTRL i klikając w daną umiejętność pasywną.
- W menu głównym dodano przycisk „utraconego hasła”.
- Naciśniecie CTRL + strzałka w górę pozwala na czacie przełączać się miedzy graczami z którymi szepczesz.
- Wiadomości an czacie mające więcej niż jedna linę długości posiadają teraz wcięcie między kolejnymi liniami, aby nie zmylić innych graczy fałszywymi wiadomościami.
- Teraz komenda /clear_ignore_list pozwoli na usunięcie z czasu wszystkich wiadomości wysłanych z ignorowanego konta. W przyszłości dodane zostanie lepsze zarządzanie lista ignorowanych
- Teraz gracze na danym obszarze zawsze maja przyznany
- status zabicia bossa questowego bez względu na to kto go zabił.
- Statystyki wydajności (F1) mogą być teraz powiązane z innymi klawiszami.
ZMIANY W DŹWIĘKACH
- Dodano dźwięk spikera w dla różnych wydarzeń w meczach PvP
- Nessa ma teraz spersonalizowane teksty wprowadzenia.
- Dodano Nessie kilka różnych pozdrowień.
- Dodano kilka pozdrowień Tarkleighowi
- Dodano Marauderowi kilka ulepszonych głosów bitewnych.
- Dodano Marauderowi kilka ulepszonych komentarzy.
- Dodano nowe głosy postaci Ranger i ulepszono kilka już istniejących.
- Poprawiono dźwięk dla efektów ziemnych, efektów krwi i pocisków Pyromaniac
NAGRODY ZA QUESTY
- Nagrody dla klas bazujących na Inteligencji zostały przebalansowane tak by miały dostęp do umiejętności Incinerate w okolicach 10 poziomu
- Wzmocniono efekt nagrody na poziomie Cruel wynikającej z pomocy dla Kraityna z 4% do 6% zwiększonej szybkości ataku.
AKTYWNE UMIEJĘTNOŚCI
- Glacial Hammer – zwiększono progresję obrażeń z 3% do 4% na poziom.
- Cleave – zwiększono progresję obrażeń z 3% do 4% na poziom.
- Double Strike – zwiększono progresję obrażeń z 3% na 4%.
- Infernal Blow – zwiększono progresję obrażeń z 3% na 4%.
- Heavy Strike – zwiększono progresję obrażeń z 4% na 5%.
- Portal – umiejętność dostała nowe słowo kluczowe „Spell”, w związku z czym działają na nią wszystkie efekty wiążące się z tym słowem kluczowym.
- Fire Trap – zmniejszono obrażenia na niższym poziomach o ok. 35%.
- Poison Arrow – zmniejszono obrażenia na niższych poziomach o ok. 35%.
- Detonate Dead – zmniejszono koszt w manie na niższych poziomach o ok. 40%. Zmiana ta nie ma wpływu na koszt umiejętności na jej wyższych poziomach.
PASYWNE UMIEJĘTNOŚCI
- Dodano dodatkową grupę mana nodes w okolicach lokacji klasy Ranger.
- Znacznie zmieniono startową lokację u klasy Duelist. Wszystkie postaci, które posiadały aktywne nodes w tych okolicach dostaną zwrot punktów za zmienionione nodes.
- Dodano dodatkowy efekt przy pierwszym nodes z obrażeniami w lokacji Duelist. Nodes zapewnia +12 maksymalnych punktów życia.
- Przybliżono grupę nodes Mana Flows do lokacji startowej Duelist. Zwiększono efekt regeneracji many z +20% do +40%, dodano +10 do Inteligencji i zmniejszono bonus do maksymalnej many z +20% do +16%.
- Ulepszono nodes związane z obrażeniami Dual-wield i z szybkością ataku.
- Połączono nodes związane z używaniem jednoręcznych i dwuręcznych broni w jedną grupę, w lokacji Duelist.
- Zmieniono kluczowe nodes Might na kluczowe nodes Master of the Arena (+20 Strength, +2 do zasięgu w walce wręcz, +8% do obrażeń w walce wręcz).
- Zmieniono kluczowe nodes Agility na kluczowe nodes Acceleration (+20 Dexternity, +12% do szybkości ataku).
- Kluczowe nodes Berserking znajduje się bliżej lokacji klasy Duelist.
- Przeniesiono najbliższą grupę nodes dotyczących punktów życia u Duelista do ścieżki otwierającej i przekształcono je w 1% regeneracji życia, +12% do maksymalnych punktów życia i +8% do maksymalnych punktów życia.
- Usunięto kluczowe nodes Armour Master i dodano ich efekt do nodes Leather and Steel.
- Zwiększono siłę kluczowego nodes Dervish z +8% do +10% do blokowania.
- Zwiększono blokowanie na nodes Shield Mastery w okolicach Duelista.
- Dodano nową grupę nodes związaną ze zdobywaniem many za zabicia w okolicach lokacji Duelista.
- Wzmocniono nodes związane z szybkością ataku przy pomocy łuku o 2% w okolicach Duelista.
BALANS POTWORÓW
- Zredukowano obrażenia od Flamebearers
- Zredukowana obrażenia od Alchemists, zwłaszcza na początkowych poziomach trudności.
- Zwiększono obrażenia Piety używającego Arc na wyższych poziomach trudności.
- Wprowadzono różne korekty w balansie bossów na Mapach.
- Undying Incinerators pokazują info, że będą eksplodować na swój cel, gdy osiągną niski poziom życia.
Ponadto poprawiono balans przedmiotów oraz kilkanaście błędów związanych z grą i serwerem.
Dobra robota! Czekam na możliwość pobrania patcha. P.S. Node można tłumaczyć jako 'węzeł’