Jeden z Alpha Testerów – Kripp dostał zgodę na streamowanie alpha buildów gry. W związku z tym użytkownicy oficjalnego forum gry postanowili zapisywać zauważone przez siebie zmiany. Należy pamiętać, że Alpha Realm jest miejscem testowania różnych rozwiązań, w związku z czym, nie jest pewne, że którakolwiek z zauważonych zmian dotrwa w obecnej formie do etapu Open Bety.
Pamiętajcie też, że żadna z tych zmian nie została oficjalnie potwierdzona. Wszelkie wartości podane
w związku z zauważonymi zmianami są wartościami przybliżonymi. W miarę możliwości ten News będzie aktualizowany.
W dalszej części przedstawiam zauważone dotąd zmiany:
- Zmniejszono premie do regeneracji many związaną z umiejętnością Clarity. (ok. 20% mniejsza)
- Zwiększono siłę umiejętności Puncture.
- Usunięto umiejętność Phase Run.
- Dodano nowy typ flasks – Quicksilver Flask – zwiększa szybkość poruszania się o 40% na 6 sekund. POTWIERDZONE PRZEZ DEVS.
- Zmniejszono skuteczność umiejętności Sparks podczas stosowania jej w wąskich przejściach. Wiąże się to z tym, że pocisk odbity od ściany nie może przez krótką chwilę zaatakować swojego wcześniejszego celu.
- Zmniejszono koszt użycia umiejętności Shock Nova.
- Zwiększono wymagany poziom dla umiejętności Lighting Arrow. Wymaga ona początkowo 10go poziomu doświadczenia (wcześniej wymagała 1go). Zmieniono skalowanie ilości pocisków względem poziomu umiejętności. Zwiększono obrażenia zadawane przez umiejętność.
- Node gwarantujący zwiększenie maksymalnej ilości totems jest teraz Keystone’m. Ograniczeniem wynikającym z używania go, jest zablokowanie wszystkich bezpośrednich obrażeń wynikających z umiejętności postaci. Totems, traps i minions ciągle zadają obrażenia.
- Keystone Chaos Inoculation nie gwarantuje odporności na obrażenia wynikające z Chaos. Zamiast tego powoduje on, że Energy Shield pochłania obrażenia od Chaos, tak samo jakby były to obrażenia z każdego innego źródła. Premia do Energy Shield została usunięta. Została ona rozdzielona na pobliskie nodes.
- Dodano nowy Keystone powodujący, że wszystkie efekty regeneracji punktów życia zmieniają teraz swój cel na Energy Shield.
- Umiejętność Whirling Blades zadaje więcej obrażeń.
- Support Gem Spell Totem zadaje teraz 50% obrażeń mniej (zmiana z 40%) i posiada teraz większy koszty many – 350% (z 250%).
- Umiejętność Punishment powróciła do gry. Jej mechanika została częściowo zmieniona.
- Alchemy Orbs mogą być nabywane u sklepikarza w cenie 2 Orbs of Scouring.
Co to jest ten punishment? nie było mnie wtedy jeszcze w becie :/
Punishment to umiejętność typu Klątwa odbijająca część fizycznych obrażeń skierowanych na postać gracza. Znaczy to tyle, że przeciwnicy obrywają gdy cię zaatakują fizycznymi obrażeniami.
Radzę teraz spojrzeć na Pach notes jest parę rozbieżności z tym co będzie w Open na razie