INTELIGENCJA
- Arc |
- Arctic Breath |
- Clarity |
- Cold Snap |
- Conductivity |
- Conversion Trap |
- Critical Weakness |
- Discharge |
- Discipline |
- Elemental Weakness |
- Enfeeble |
- Fireball |
- Firestorm |
- Flammability |
- Freezing Pulse |
- Frostbite |
- Frost Wall |
- Ice Nova |
- Ice Spear |
- Incinerate |
- Lightning Warp |
- Power Siphon |
- Purity |
- Raise Spectre |
- Raise Zombie |
- Righteous Fire |
- Shock Nova |
- Spark |
- Summon Skeletons |
- Tempest Shield |
- Vulnerability |
- Wrath |
Clarity
AoE, Spell, Aura
Level: 1
Rezerwacja Many: 60
Czas Odnowienia: 0.5 sek
Czas Rzucania: 1 sek
Cold Snap
Cold, AoE, Spell
Level: 1
Koszt Many: 11
Czas Odnowienia: 4 sek
Czas Rzucania: 0.85 sek
Szansa na trafienie krytyczne: 4%
25% szansa na zamrożenie przeciwnika przy zadaniu obrażeń od zimna
Czas zamrożenia przeciwnika zwiększony o 30%
Czas ochłodzenia przeciwnika zwiększony o 110%
Obrażenia to nie wszystko. Podczas walki, tkający magię często znajdują się w trudnej sytuacji: walczyć czy uciec. Kiedy wybrana zostanie druga możliwość, nic nie da większej gwarancji bezpieczeństwa niż Chłodny Uchwyt. Za skinieniem palca, czarujący przywołuje z ziemi masę mrożących kryształów lodu. Te mroźne odłamki wystrzeliwują w górę w określonym punkcie, przebijając i zamrażając wszystko na swojej drodze. Pomimo niskich obrażeń Chłodnego Uchwytu, jest on potężny, gdy zostanie wykorzystany w walce przeciwko innym graczom.
Fireball
AoE, Spell, Projectile, Fire
Level: 1
Koszt Many: 5
Czas Rzucania: 0.85 sek
Szansa na trafienie krytyczne: 6%
Wtapiając się w chaotyczną, żądną głodu moc ognia, czarujący wysyła ryczącą kulę płomieni pędzącą ku celu. Ten piekący pocisk bezbłędnie leci na zewnątrz, uderzając z ogromną siłą, paląc nie tylko cel, ale również wrogów w pobliżu. Wprawni władający ogniem mogą podpalić przeciwnika, powodując u nich dodatkowe obrażenia od ognia. Mistrz Kuli Ognia niszczy wszystkich, którzy go otaczają, zamieniając swych wrogów w popiół.
Firestorm
AoE, Spell, Duration, Fire
Level: 1
Koszt Many: 8
Wykorzystywanie Obrażeń: 20%
Czas Rzucania: 1 sek
Szansa na trafienie krytyczne: 5%
Podstawowy czas działania to 1.20 sekundy
Jedna kula ognia spada co każde 0.15 sekundy
Możliwe, że jest to najbardziej przerażająca umiejętność o działaniu obszarowym, jaką Wiedźma ma do swojej dyspozycji. Potężne zaklęcie burzy ognia, określane mianem legendarnego za swoją moc i okrucieństwo. Inkantacje zaklęcia rozrywają szczelinę w niebiosach, która zalewa szeroki pokos ziemi w deszczu piekących płomieni. Te rygle walą w dół bez litości paląc wszystko czego dotkną, następnie gwałtownie wybuchają powodując jeszcze większe zniszczenia.
Freezing Pulse
Cold, Spell, Projectile
Level: 1
Koszt Many: 4
Czas Rzucania: 0.65 sek
Czas Rzucania: 1 sek
Szansa na trafienie krytyczne: 6%
Czasami czarujący po prostu potrzebuje kontroli obszaru. Kiedy otoczony jest przez wrogo nastawiony tłum, mistrz magii lodu często używa zabójczego Zamrażającego Pulsu. Zaklęcie z łatwością penetruje najgrubsze skóry i najcięższe pancerze, obracając się i zamarzając w lodowy wir, aż uderzy odległy cel. Puls jest u szczytu siły zaraz po przywołaniu, ma więc największy wpływ na przeciwników znajdujących się tuż przy czarującym. Rzecz jasna, ci przeciwnicy stanowią największe zagrożenie, zostają oni zamrożeni, bądź po prostu zgładzeni.
Power Siphon
Attack, Projectile
Level: 1
Koszt Many: 15
Wykorzystywanie Obrażeń: 125%
Raise Zombie
Spell, Minion
Level: 1
Koszt Many: 9
Czas Rzucania: 0.85 sek
Wraeclast to przeklęte miejsce, gdzie martwi chodzą swobodnie. Początkujący kultyści nauczyli się wykorzystywać tę właściwość ziemi, przywołując nieumarłe sługi, aby wykonywały ich wolę. Taka inkantacja jest pomniejsza, tak więc jedynym wymaganym odczynnikiem jest jakiś świeży trup. Raz wezwane, bezmyślne stworzenie będzie błąkać się broniąc swojego pana. Wyższe poziomy umiejętności pozwolą na przywołanie pomiotu, który będzie poruszał się szybciej, uderzał mocniej i pochłaniał większą ilość obrażeń.
Summon Skeletons
Spell, Duration, Minion
Level: 1
Koszt Many: 14
Czas Rzucania: 1 sek
Podstawowy czas działania to 20.00 sekund
Sługi zadają o 50% mniej obrażeń od żywiołów
Przywołuje 2 Szkielety
Wrath
AoE, Spell, Lightning, Aura
Level: 1
Rezerwacja Many: 50
Czas Odnowienia: 0.5 sek
Czas Rzucania: 1.2 sek