ZRĘCZNOŚĆ
- Arctic Armour |
- Bear Trap |
- Blood Rage |
- Burning Arrow |
- Cyclone |
- Detonate Dead |
- Double Strike |
- Dual Strike |
- Elemental Hit |
- Ethereal Knives |
- Explosive Arrow |
- Fire Trap |
- Flicker Strike |
- Freeze Mines |
- Frenzy | |
- Grace |
- Haste |
- Hatred |
- Ice Shot |
- Lightning Arrow |
- Phase Run |
- Poison Arrow |
- Projectile Weakness |
- Puncture |
- Rain of Arrows |
- Split Arrow |
- Temporal Chains |
- Viper Strike |
- Whirling Blades |
Bear Trap
Spell, Duration, Trap
Level: 1
Koszt many: 11
Wykorzystywanie Obrażeń: 150%
Czas Odnowienia: 8 sek
Czas Rzucania: 1 sek
Szansa na trafienie krytyczne: 5%
Zadaje 9-13 fizycznych obrażeń
Tworzy pułapkę, gdy uruchomimy umiejętność
Blokuje przeciwnika w jednym miejscu
Double Strike
Attack, Melee
Level: 1
Koszt many: 8
Wykorzystywanie Obrażeń: 70%
Pierwotnie ta umiejętność była udoskonalona przez sławnego Fammala podczas jego panowania na obszarze Oriath, śmiercionośne Double Strike przynosi sławę oraz renomę tym, którzy opanowali ją. Double Strike wykonuje dwa regularne ataki z bliska w mgnieniu oka, zadając podwójne obrażenia w jednym czasie. Zaskoczeni wrogowie zostaną pocięci na strzępy lub też oszołomieni będąc pod wpływem gradu szybkich ciosów.
Dual Strike
Attack, Melee
Level: 1
Koszt many: 7
Double Strike nie był jedynym atakiem Fammala, który opanował w przeciągu lat spędzonych na arenach. Udoskonalił również technikę Dual Strike’u i wykorzystał ją do zdziesiątkowania niezliczonych ilości wrogów. Ci, którzy podążają jego śladami próbują naśladować tą technikę, ale przy wysokim poziomie tej umiejętności, niewielu się ta sztuka udaje. Dual Strike atakuje pojedynczy cel z ogromną siłą, ćwiartując i rozbijając go z obu broni jednocześnie. Kiedy zostaje użyte przez mistrza mieczy to tylko jedno użycie tej umiejętności wystarczy do zakończenia bitwy.
Ethereal Knives
Spell, Projectile
Level: 1
Koszt Many: 11
Czas Rzucania: 1 sek
Szansa na trafienie krytyczne: 5%
Zadaje 8-11 fizycznych obrażeń
Fire Trap
AoE, Spell, Duration, Fire, Trap
Level: 1
Koszt many: 8
Czas Rzucania: 1 sek
Szansa na trafienie krytyczne: 5%
Zadaje 1-5 obrażeń od ognia
Podstawowy czas działania to 8.00 sekund
Tworzy pułapkę, gdy uruchomimy umiejętność
2.3 obrażeń od ognia na sekundę
Flicker Strike
Movement, Attack, Melee
Level: 1
Koszt Many: 11
Wykorzystywanie Obrażeń: 125%
Czas Odnowienia: 2 sek%
Szybkość ataku zwiększona o 10% dzięki jednej jednostce Frenzy Charge.
Powinni znać jedną zasadę: nie przypieraj do muru Duelista. Był on otoczony przez cztery ciężkie bestie, każda następna brzydsza od poprzedniej. Przybyły one po cienką tunikę, którą nosił, ale on w zamian dał im nic innego jak obelgi oraz krzywdę. Podczas walki, szybkość Duelista szalenie wzrosła aż do momentu gdy stał się plamą wirującej stali. Po czasie jednak, większe ilości wrogów zaczęły zbierać żniwa i zaczęli znajdować otwory. Z krwią sączącą się z tuzina ran, Duelist zebrał się w sobie w celu zadania jednego, ostatecznego ataku. Zaczekał na odpowiedni moment kiedy to jego wrogowie ruszyli, aby go zabić.
Nastąpił błysk i w mgnieniu oka natychmiast pojawił się za plecami pierwszego napastnika i atakując go swoim mieczem w odsłoniętą szyję dokonuje pierwszego zabójstwa. Następnie wykonał kolejny atak jednym szybkim cięciem zabijając drugiego przeciwnika. Potem trzeci spadł z krzykiem a jego wnętrzności rozlały się na bruk. Czwarty natomiast chciał uciec, ale znalazł się twarzą w twarz z Duelistem, który wyczuł moment i zadał cios prosto w serce. Zmęczony, dysząc na ziemi, zwycięzca otarł ostrze i odnotował kolejne cztery zabójstwa stosując technikę Flicker Strike.
Frenzy
Attack, Melee, Bow
Level: 1
Koszt many: 15
Fizyczne obrażenia zwiększone o 4% za jeden Frenzy Charge
Szybkość ataku zwiększona o 5% za każdą jednostkę Frenzy Charge
Podstawa skutecznego zestawu umiejętności walki, umiejętność Frenzy jest używana przez wielu, ale bali się jej wszyscy. Z aktywnym efektem Frenzy, każdy udany atak przyspiesza kolejne uderzenie, zamienia gracza w ofensywnego derwisza. Gdy Frenzy jest na swojej maksymalnej granicy, może być utrzymywane w nieskończoność tak długo jak gracz atakuje kolejny cel. Kilka umiejętności wykorzystuje Frenzy Charge kiedy są aktywowane po to, aby znaleźć nowe sposoby na zdziesiątkowanie wrogów.
Hatred
Cold, AoE, Spell, Aura
Level: 1
Rezerwacja Many: 30%
Czas Odnowienia: 0.5 sek
Czas Rzucania: 1.2 sek
Lightning Arrow
Attack, AoE, Lightning, Bow
Level: 1
Koszt Many: 12
Wykorzystywanie Obrażeń: 70%
Trafia do 3 dodatkowych wrogów znajdujących się w pobliżu celu
Phase Run
Spell, Duration
Level: 1
Podstawowy czas działania to 6.0 sekund
KLEJNOT: PHASE RUN
W wersji 0.10.0 umiejętność ta została tymczasowo wycofana w celu jej przebudowy.
Czasem w bitwie najlepszym atakiem jest najlepsza obrona. Ci, którzy przetrwali do końca bitwy uznają, że nie ma wstydu w ucieczce, jeśli ucieczka jest jedyna opcją. Gdy potrzebujesz przyśpieszenia, nie ma lepszego narzędzia niż Phase Run. Umiejętność ta nasyca niewiarygodną prędkością, co pozwala zostawić w tyle bezradnych wrogów. Czar ten, rozmywa także kształt, co czyni mniej prawdopodobnym na otrzymanie ataku. Jeśli osoba znajdująca się pod wpływem Phase Run zdecyduje się na walkę w zwarciu, to straci swoją prędkość, lecz zada druzgocący cios.
Poison Arrow
Attack, AoE, Duration, Bow, Chaos
Level: 1
Koszt many: 6
Podstawowy czas działania to 2.50 sekundy
Zatruci wrogowie otrzymują 3.2 obrażeń od chaosu na sekundę
Pożyczając nieco toksycznej chemii z sekretnej gildii Nekromantów z Oriath, umiejętny łucznik napełnia swój grot nikczemnym jadem. Taka magiczna strzała będzie wybuchać przy uderzeniu w cel wypuszczając na przeciwników i okolicę chmurę dławiącej śmieci. Wszystko żywe, co znajdzie się w tym obłoku będzie się dusić i doznawać ciężkich obrażeń od chaosu, do czsu aż opuści toksyczną chmurę.
Rain of Arrows
Attack, AoE, Bow
Level: 1
Koszt many: 12
Wykorzystywanie Obrażeń: 75%
Zanim początkujący łucznicy w Oriath dostaną swój pierwszy długi łuk, naucza się ich sztuki Deszczu Strzał. Gdy uczeń jest już gotowy do testu, zostaje zabrany na bagna i dostaje polecenie, by wytrzelić salwę w stado gęsi. Adept musi zestrzelć conajmniej tuzin ptaków przy jednym strzale, w przeciwnym razie zostaje wrócony na inny rok nauki oraz dyscypliny.
Oczywiście technika Deszczu Strzał jest często wykorzystywana na polu bitwy przynosząc niszczycielski efekt. Umiejętny łucznik wystrzeliwuje w górę jeden zaczarowany pocisk, a gdy opada to mnoży się tworząc śmiertelny grad strzał. Bądź ostrożny, jeśli kiedykolwiek zobaczysz wrogiego łucznika wznoszącego swój łuk ku niebu.