Path of Exile

Zapowiedź nowego elementu End-Game

Na kilka dni przed planowanym wprowadzenie patch’a 0.9.11 został opublikowany opis nowego elementu End-Game, które w tym patch’u ma zastąpić dobrze nam znane Maelstorm of Chaos. Będą nimi Mapy – specjalne jednokratkowe przedmioty, które mogą być dropione dopiero w ostatnich fazach gry i które pozwalają w nowej końcowej lokacji – Laboratorium, na uruchamianie specjalnych instancji. Instancje te będą zawierały w sobie przypisane grupy mobów oraz jednego końcowego bossa instancji. Unikatowe dla nich będzie to, że każda dana instancja będzie nam pozwalać na ograniczoną liczbę wejść do niej, co wyrażać się będzie przez istnienie sześciu portali, wygasających przy każdym jednorazowym wejściu do nich każdego jednego gracza. Oznacza to, że próba wejścia sześcioosobowego party wyeliminuje możliwość powrotu graczy do instancji po czyjejkolwiek śmierci, a gracz, który postanowi, że w pojedynkę odwiedzi ją, dostanie kilka szans pośmiertnego powrotu do niej.

Drugą unikatową cechą jest to, że Mapy uruchamiające instancje mogą mieć tak jak pozostałe przedmioty, różne poziomy rzadkości, a co za tym idzie, także własne affix’y. Te dodatkowe cechy będą utrudniać przejście instancji poprzez wprowadzenie do niej pewnych globalnych warunków, takich jak wzmocnienie występujących tam wszystkich mobów, osłabienie graczy , czy skomplikowanie kształtu samej instancji. W zamian za to, na graczy będą czekać premie do dropu proporcjonalne do zwiększonego poziomu trudności. Gracze będą mogli manipulować affix’ami, rzadkością i jakością nagród przy pomocy zwykłych Currency Orbs.

Twórcy zapowiadają, że ten system pozwoli graczom dostosowywać wyzwania do ich build’ów, umiejętności i stylu gry, a przy tym dostawać sprawiedliwe nagrody za ich dokonania.

Niektóre nowe obszary end-game będą cechowały się płonącą ziemią. Poniższy obrazek przedstawia właśnie taki obszar, który jest również zapowiedzą aktu trzeciego.

Path of Exile - burning grounds

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Summon Lightning Golem

Przyzywa golema błyskawic, który zwiększa twoją szybkość ataku i rzucania czarów. Golem może wypuszczać zaklęte pociski, miotać we wrogów kulami energii, a także tworzyć tymczasową aurę zwiększającą obrażenia od błyskawic golema i jego sojuszników.

Explosive Arrow

Wystrzeliwuje strzałę, która wkrótce wybucha. Trafienie wroga dodatkowymi strzałami opóźnia wybuch. Gdy wróg zginie lub dopali się lont, strzała wybuchnie, raniąc pobliskich wrogów. Obszar wybuchu jest proporcjonalny do ilości strzał.

Infernal Blow

Atakuje wroga, zmieniając część obrażeń fizycznych w obrażenia od ognia. Jesli wkrótce po uderzeniu wróg umiera, wybucha on, zadając obrażenia od ogania pobliskim wrogom. Obrażenia od wybuchu nie mogą być odbite. Wymaga miecza, maczugi, laski lub nieuzbrojonej ręki.


Stare Gry Frozen Games