Path of Exile

Nowa liga: Abyss

Niedawno GGG przedstawili nową ligę, która będzie towarzyszyć rozszerzeniu War for the AtlasAbyss.

W tej lidze będziemy napotykać pęknięcia w ziemi powiększające się, gdy ktoś się do nich zbliży. Z ich głębi będą wyłaniać się coraz silniejsze potwory, a graczy dostatecznie szybkich czeka nagroda w postaci skrzyni z cennymi nagrodami.
W czasie gry będzie można natknąć się też na przepaście prowadzące do Głębin Otchłani (Abyssal Depths), prowadzące do kolejnych potworów i nagród, a na wyższych poziomach czasem będzie można spotkać bossa – Licza. Pokonanie go, to jedyny sposób na otrzymanie unikalnego przedmiotu ligi Abyss. Wszystkie unikaty będą także posiadać własny wygląd w 3D.

Otchlan
Otchłań

Z potworów i skrzyń w Otchłani będą wypadać ekskluzywne dla ligi Klejnoty Otchłani (Abyss Jewels). Można je umieścić w drzewku, tak jak tradycyjne klejnoty lub… w specjalnych przedmiotach Otchłani – pasie o nazwie Stygian Vise lub unikatach Otchłani.

Klejnoty i pas
Klejnoty i pas

Jak zawsze, lidze będą towarzyszyć Wyzwania (Challenges), a jako nagrodę dostaniemy totem-dekorację do kryjówki: pierwszy element za 19 wykonanyh Wyzwań oraz kolejne „piętra” totemu za 22, 25, 28, 31, 34, 37 i 40 wyzwań.

Licznik w panelu Challenges w grze
Licznik w panelu Challenges w grze

Poza dekoracją każdy otrzyma hełm Otchłani za 12 ukończonych wyzwań, skrzydła za 24 i portal za 36 wyzwań (są to efekty wizualne zmieniające wygląd przedmiotów).

Liga rozpocznie się w piątek 8 grudnia o godz. 21:00 w warianach Softcore, Hardcore oraz z opcją Solo-Self Found.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Spark

Wyzwala iskry, które poruszają się chaotycznie dopóki nie uderzą we wrogów lub nie znikną.

Puncture

Postać tnie wroga, wywołując u niego krwawienie. Krwawiący wróg stopniowo otrzymuje obrażenia, wielkość których zależy od uderzenia początkowego. Poruszający się wrogowie otrzymują więcej obrażeń. Wymaga łuku, sztyletu, szponów lub miecza.

Ancestral Warchief

Stawia totem atakujący wrogów potężnym uderzeniem główną bronią, gdy stoisz w jego pobliżu. Bycie blisko niego powoduje, że zadajesz więcej obrażeń w zwarciu.


Stare Gry Frozen Games