Path of Exile

Przyszłość ligi Harbinger

Twórcy gry zdecydowali już, co się stanie z zawartością ligi Harbinger po jej zakończeniu. Postanowiono, że na stałe zostanie Orb of Annulment. Reszta nowych sfer, włączając w to odłamki, nie zostanie dodana do tzw. core game. Spowoduje to, że nie będzie można już otrzymać unikatowej mapy Beachhead. Unikaty również nie zostaną dodane, lecz w dodatku 3.1.0 prawdopodobnie będzie można spotkać kluczowe właściwości unikatów The Flow Untethered and The Tempest’s Binding. Jeśli chodzi o samą ligę, to zostanie ona dodana jako właściwość dla map w maszynie Zany, jednak nastąpi to dopiero po lidze 3.1.0.

Oczywiście żadne z przedmiotów posiadanych przez graczy nie zostaną usunięte po wprowadzeniu powyższych zmian, a użycie pozostałych Harbinger’s Orbs na Standardzie wciąż może zmienić zwykłą mapę w Beachhead.

Pełną treść ogłoszenia (w j.ang) można zobaczyć tutaj.

Harbinger - orby

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Cold Snap

Lodowe kryształy wynurzają się z ziemi we wskazanym miejscu, zamrażając i raniąc wrogów na swoim obszarze. Zużycie ładunku mocy (Power Charge) pozwala na natychmiastowe ponowne użycie.

Whirling Blades

Postać rzuca sie w wybrane miejsca, zadając po drodze obrażenia swoją bronią. Wymaga sztyletu, szponów lub miecza jednoręcznego.

Enduring Cry

Postać wydaje okrzyk i otrzymuje ładunki wytrzymałości (Endurance Charges), których ilość zależy od ilości wrogów wokół. Otrzymuje także regenerację życia, jeśli wokół znajdują się jacykolwiek wrogowie oraz prowokuje ich do ataku. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games