Path of Exile

Zapowiedź 0.9.10

Chris Wilson zapowiedział dzisiaj, że pod koniec przyszłego tygodnia zostanie opublikowany nowy patch do Closed Bety o numeracji 0.9.10. Poniżej podaje najważniejsze zapowiedziane zmiany.

– Zwiększenie odczuwalnego poziomu trudności na poziomach Cruel, Ruthless i Merciless poprzez zwiększenie obrażeń zadawanych przez moby oraz zwiększenie grup w których one występują;

– Dodana możliwość ustawienia utworzonych przez siebie party jako private lub public. Public Parties będą wyświetlane na nowym obiekcie w miastach – Notice Board;

– Dodana możliwość porównywania przedmiotów z tymi noszonymi przez postać, poprzez wciśnięcia klawisza ALT podczas zaznaczenia przedmiotu;

– Podczas gry w kilka osób, przedmioty będą znikać kilka sekund po ich wypadnięciu. Czas tego procesu będzie zależny od położenia przedmiotu względem postaci, która go wydropiła. Ma to zapobiec „kradzieżom” czyjegoś dropa;

– Zostanie dodanych conajmniej 5 „autorskich” przedmiotów klasy Unique;

Dodatkowo zostało potwierdzone, że mimo wcześniejszych zapowiedzi, patch 0.9.10 nie będzie ostatnim poprzedzającym Open Betę. Nastąpi po nim jeszcze patch 0.9.11, który będzie zawierał m.in. końcowego boss’a drugiego aktu, a także nowy „End Content” zastępujący Maelstorm of Chaos.

Oprócz tego dowiedzieliśmy się, że prawdopodobnie zostanie przesunięta data rozpoczęcia Open Bety. Wśród elementów wprowadzonych na początku Open Bety mają pojawić się m.in. możliwość handlu z innym graczami a także Arena PvP.

Źródło: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/33360

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Blight

Nakłada na wrogów przed tobą negatywny efekt, który zadaje im stopniowo obrażenia od chaosu. Wrogowie nie będący jeszcze pod jego wpływem są także skrępowani przez pewnien czas, co spowalnia ich ruch. Podtrzymywanie czarowania pozwala na nakładanie nowych warstw stopniowych obrażeń, każdej o określonym czasie trwania.

Explosive Arrow

Wystrzeliwuje strzałę, która wkrótce wybucha. Trafienie wroga dodatkowymi strzałami opóźnia wybuch. Gdy wróg zginie lub dopali się lont, strzała wybuchnie, raniąc pobliskich wrogów. Obszar wybuchu jest proporcjonalny do ilości strzał.

Sweep

Postać zamachuje się wkoło bronią dwuręczną, odrzucając wrogów.


Stare Gry Frozen Games