Path of Exile

System Panteonu

The Fall of Oriath wprowadza nowy sposób wzmocnienia naszej postaci – system Panteonu. Jego działanie jest pokrótce wyjaśnione w poniższym filmiku (po angielsku).
Uwaga: Pierwsze 5 sekund filmu to niewielki spojler wydarzeń w 6 Akcie.

Na czym polega ten system:

  • W II części gry, po skończeniu 5 Aktu, zaczniemy odkrywać Panteon.
  • Panteon otwiera się domyślnie za pomoca klawisza [Y].
  • Panteon zawiera 4 większe bóstwa i 8 pomniejszych.
  • Można posiadać jednocześnie jedną większą i jedną pomniejszą Boską Moc (God Power).
  • Boskie Moce można zmieniać do woli, ale tylko w obozie i kryjówce.
  • Daną boską siłę odblokowuje się po zabiciu odpowiedniego bóstwa. Można ją ulepszyć poprzez schwytanie duszy konkretnego bossa na mapie.
  • Do chwytania dusz służy Boskie Naczynie (Divine Vessel). Puste może wypaść na mapie i można nim handlować. Następnie wkłada się go razem z mapą do urządzenia. Po zabiciu wymaganego bossa, naczynie z duszą będzie można znaleźć w urządzeniu. Napełnione nie może być przekazane innemu graczowi.
Panteon
System Panteonu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Summon Chaos Golem

Przyzywa golema chaosu, który zmniejsza otrzymywane przez ciebie obrażenia fizyczne. Oprócz ataków w zwarciu golem używa aury zadającej stopniowe obrażenia od chaosu, a także kaskady kolców chaosu.

Phase Run

Otrzymujesz efekt, który sprawia, że postać jest silniejsza, trudniejsza do wykrycia i może przechodzić przez wrogów. Użycie jakiejkolwiek umiejętności zamienia ten efekt innym, który zwiększa obrażenia w zwarciu. Zużywa ładunki furii (Frenzy Charges), żeby wydłużyć czas trwania tej umiejętności.

Vigilant Strike

Wyprowadza potężne uderzenie, otrzymując przy tym bonus Fortify, który zmniejsza otrzymywane obrażenia. Zużycie ładunku wytrzymałości (Endurance Charge) pozwala na natychmiastowe ponowne użycie. Wymaga broni do walki wręcz.


Stare Gry Frozen Games