Path of Exile

Patch 2.0.5 oraz sezon wyścigów Soulthirst

W patchu 2.0.5 dodano 8 nowych Kart Wróżbiarskich oraz kilka unikatów, które będą dostępne w ciągu kilku najbliższych tygodni. Przypomniano też o możliwości wyszukiwania map w skrzyni według tierów – wystarczy wpisać „Tier:x” (gdzie x to liczba oznaczająca tier) w oknie wyszukiwania. Został również naprawiony błąd uniemożliwiający zabicie totemów w misjach Haku.

Oprócz tego, usprawniono reguły obowiązujące w Wyścigach, głownie Descent, m.in.: usunięto trudne potwory 4 Aktu z pierwszych lokacji wyścigu Endless Ledge, zmieniono zawartość skrzyń w Descent, w Ship Graveyard nie powinny już być generowane zwariowanyme labirynty, a postaciom, które zginęły w wyścigach od teraz też są przyznawane punkty.

W czwartek o godz.20:00 czasu polskiego zaczyna się nowy sezon o nazwie Soulthirst. Dodano do niego 2 nowe typy wyścigów:

  • Soulthirst – gracz dostaje cechę Soul Eater na 10 sekund po zabiciu rzadkiego potwora (Soul Eater pożera dusze zmarłych w pobliżu potworów, by stać się silniejszym).
  • Headhunter – po zabiciu rzadkiego potwora gracz dostaje jego modfikatory na 20 sekund. Każda grupa potworów ma rzadkiego lidera, włączając w to początkową lokację  Twilight Strand. Po wyścigu postacie trafiają do Pustej Ligi (Void League), czyli nie da sie nimi grać ani używać ich przedmiotów.

Terminarz i nagrody można zobaczyć tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Fire Nova Mine

Umieszcza minę, która po aktywacji tworzy serię ognistych pierścieni. Każdy kolejny pierścień z tej samej miny zadaje większe obrażenia niż poprzedni.

Bladefall

Eteryczne noże spadają z nieba, zadając obrażenia seriami. Każda ponowna seria jest szersza niż poprzednia, ale zadaje mniej obrażeń. Jeśli nałożą się na siebie, wrogowie mogą zostać zranieni kilkakrotnie.

Abyssal Cry

Wydaje okrzyk, spowalniając wrogów i powodując, że wybuchają przy śmierci. Im więcej wrogów znajduje się w pobliżu, tym silniejszy efekt spowolnienia. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games