Oto najważniejsze zmiany i nowości, które zostaną wprowadzone w patchu 2.0.4. Nastąpi to w piątek, 2.10.2015 o godz. 03:00.
Nowości:
- Dodano 12 nowych Kart Wrózbiarskich (Divination cards),
- Dodano 6. skrzydło do mapy Hall of Grandmasters,
- Stworzeń towarzyszących naszym postaciom nie trzeba już przywoływać za każdym razem po włączeniu gry. Zostają one zapamiętane i automatycznie przywołane po zalogowaniu.
Zmiany dotyczące map
- Zwiększono szanse znalezienia map, zwłaszcza tych wyższego poziomu,
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez potwory w 80% map (tych niższego poziomu),
- Mapy oznaczane są teraz ’tierami’ (rzędami), a nie poziomami. Tier 1 jest równy poziomowi 68, tier 2 – 69, i tak dalej, aż do tieru 15 równemu 82 poziomowi. Poziom mapy jest wciąż widoczny wśród informacji o lokacji w prawym górnym rogu.
- Symbole na mapach są teraz odpowiednio białe (68-73), żółte (74-78) i pomarańczowe (79-82) w zależności od możliwych modyfikatorów.
Równowaga w grze
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez potwory z Aktu 4. Dotyczy to także map i eventu Endless Ledge.
- Modyfikator Onslaught dostępny w urządzeniu Zany nie gwarantuje juz potworom dodatkowej szybkości ruchu. W związku z tym zredukowano dodatkową ilość znajdowanych przedmiotów (Item Quantity) z 40% do 30%.
- Potwory nie mogą być pod oddziaływaniem więcej niż jednego Tormented Spirit. Nie dotyczy to potworów rzadkich i unikalnych.
- Zwiększono częstość pojawiania się członków Wrogich Klanów (Warbands).
Wkrótce zostaną również wprowadzone usprawnienia redukujące problemy z efektami podłoża takimi jak Shocked Ground, Burning Ground, itd.