Path of Exile

Patch 2.0.1 i najnowsze Karty Wróżbiarskie

Do gry wszedł patch 2.0.1, a w nim między innymi:

Nowa zawartość:

  • Renegaci Chaosu z Wrogich Klanów (Warbands). Można ich znaleźć na mapach o najwyższym wpływie poszczególnych klanów (tzw. 4dot maps, czyli mapy z 4 kropkami po obu stronach),
  • Dodano trzy unikaty oraz nowe modyfikatory mogące pojawić się na broni wyrzucanej przez Renegatów,
  • Dodano trzy mapy: Core, Phantasmagoria i Malformation,
    UWAGA: Mapa Core została zaprojektowana jako najtrudniejsza cześć gry, stanowiąca wyzwanie dla najmocniejszych postaci. Gracze w lidze Tempest wchodząc na mapę powinni być przygotowani na stratę swojej postaci.
  • Do lokacji Mines poz.2 dodany został unikalny boss Voidscream.

Ulepszenia zawartości:

  • Usunięto modyfikator Thornflesh z grup magicznych potworów Bloodlines,
  • Potwory atakują teraz graczy i ich klony z jednakowym prawdopodobieństwem,
  • Członkowie Wrogich Klanów (Warbands) nie zostawiają już śladów stóp za sobą,
  • Ulepszono grafikę i dźwięk przy dwóch z ostatnich bossów,
  • Ulepszono środowisko w lokacjach the Belly of the Beast.

Oprócz tego zwiększono maksymalną wartość głośności dźwięku w filtrze przedmiotów (tzw. item filter) ze 100 do 300, a także naprawiono bugi, przez które:

  • pasywna umiejętność kluczowa Eldritch Battery zapobiegała zmniejszaniu się ilości punktów życia przy użyciu Righteous Fire,
  • nieszkodliwe Nawałnice (Tempests) mogły pojawiać się w mieście.
     

    Poza tym, w następnym tygodniu do gry zostanie dodana nowa zawartość (obiecano coś dla ligi Tempest) oraz 12 nowych Kart Wróżbiarskich (Divination Cards).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Glacial Cascade

Sople lodu wyłaniają się spod ziemi i ranią wrogów na obszarze.

Blast Rain

Wystrzeliwuje strzałę rozszczepiającą się w powietrzu na wiele pocisków, które następnie lądują na ziemi, wywołując salwę eksplozji. Wybuchy zawsze pokrywają się na danym obszarze.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games