Path of Exile

System generowania losowych poziomów

Na początku czerwca, podczas konferencji Auckland Game Developers programiści Jonathan Rogers i Rhys Abraham, reprezentujący grę Path of Exile,  zaprezentowali 23 minutowy filmik, podczas którego omawiali zasady działania systemu generacji losowych terenów. Dzięki niemu, odwiedzona ponownie lokacja będzie wyglądać inaczej niż za pierwszym razem. Filmik z prezentacją w języku angielskim możemy oglądnąć poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Conductivity

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, zmniejszając ich odporność na błyskawice i czyniąc bardziej podatnymi na porażenie.

Elemental Hit

Zwykły atak (dowolną bronią), który dodaje obrażenia od losowego żywiołu.

Sweep

Postać zamachuje się wkoło bronią dwuręczną, odrzucając wrogów.


Stare Gry Frozen Games