Path of Exile

System generowania losowych poziomów

Na początku czerwca, podczas konferencji Auckland Game Developers programiści Jonathan Rogers i Rhys Abraham, reprezentujący grę Path of Exile,  zaprezentowali 23 minutowy filmik, podczas którego omawiali zasady działania systemu generacji losowych terenów. Dzięki niemu, odwiedzona ponownie lokacja będzie wyglądać inaczej niż za pierwszym razem. Filmik z prezentacją w języku angielskim możemy oglądnąć poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Frostbite

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, zmniejszając ich odporność na zimno i czyniąc bardziej podatnymi na zamrożenie.

Freeze Mine

Zakłada minę, która po zdetonowaniu zamraża wszystkich wrogów na obszarze działania.

Vengeance

Daje szansę na szybki kontraktak przeciwko wrogom wokół, gdy ktoś cię trafi. Zasięg broni zwiększa obszar ataku. Wymaga broni do walki wręcz.


Stare Gry Frozen Games