Path of Exile

System generowania losowych poziomów

Na początku czerwca, podczas konferencji Auckland Game Developers programiści Jonathan Rogers i Rhys Abraham, reprezentujący grę Path of Exile,  zaprezentowali 23 minutowy filmik, podczas którego omawiali zasady działania systemu generacji losowych terenów. Dzięki niemu, odwiedzona ponownie lokacja będzie wyglądać inaczej niż za pierwszym razem. Filmik z prezentacją w języku angielskim możemy oglądnąć poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Raise Zombie

Tworzy zombie-sługę z nietkniętego trupa. Zombie będzie podążać za tobą, atakując wrogów w zwarciu i od czasu do czasu stosując mocny atak obszarowy.

Ice Shot

Wypuszcza strzałę, która przy trafieniu celu zmienia część obrażeń fizycznych w obrażenia od zimna, a także tworzy za celem niewielki stożkowaty obszar i zadaje obrażenia od zimna znajdującym się w nim wrogom. Ziemia pod celem pokrywa się lodem.

Static Strike

Postać atakuje wrogów w zwarciu, gromadząc w sobie krótkotrwałe ładunki energii kinetycznej, które po chwili ranią przeciwników wokół.


Stare Gry Frozen Games