Path of Exile

The Terraces

TARASY

Wracając na plażę, pierwszym co ujrzałem była zmiana piasku. Teraz pełno w nim było drobnych kamieni, prawdopodobnie zapowiedzi twardszego terenu. Odrobinę dalej odnalazłem otwór w wysokiej Północnej ścianie, która po przejściu ukazała mi wyżynną platformę. Nowe niebezpieczeństwa już mnie tu oczekiwały. Grupa obszarpanych ludzi czyhała za jednym z wielu olbrzymich głazów zalegających te tereny. To żałosne istoty, głodne, brudne i odziane w obszarpane szmaty. To jednak nie świadczy o braku ich odwagi, gdyż zdecydowali się podążać za mną przez wydmy, nie zważając na lśniący miecz który dzierżyłem. Moja skromna broń doskonale sprawdzała się przeciwko nowemu wrogowi, jak również kolejnym gromadom Piaszczystych Plujek oraz Zombie, które opóźniały moją wędrówkę. Odkryłem, że wraz z postępem przygody rosnę w siłę, a moi wrogowie poczęli padać przede mną po pojedynczych ciosach.

Spędziłem długie godziny, to wchodząc, to schodząc ze skalnych grani, mijając stare wraki okrętów oraz ich szczątki unoszące się na morzu, porośnięte gdzieniegdzie długimi wodorostami. Trudy wędrówki dawały o sobie znać. Niemal nie czułem już nóg przez ciągłe przemieszczanie się, któremu dopomagały jeszcze grupki przeciwników, którzy również nie dawali mi chwili wytchnienia. Wreszcie, gdy niemal porzuciłem wszelką nadzieję, ujrzałem wąską, kamienistą wyrwę w klifie idącą na wschód. Zebrałem się na odwagę i podążyłem dalej w nieznane.


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Arctic Breath

Wystrzeliwuje pocisk w postaci zamrożonej czaszki, która pozostawia za sobą na ziemi lodowy ślad. Czaszka wybucha przy zderzeniu, zamrażając ziemię i zadając obrażenia na obszarze działania.

Arctic Armour

Tworzy lodowa barierę wychładzającą przeciwników, którzy cię trafią. Przy poruszaniu się zostawiasz za sobą zamarznięta ziemię, a ponadto otrzymujesz mniej obrażeń fizycznych i od ognia, gdy pozostajesz w tym samym miejscu.

Earthquake

Uderza w ziemię, powodując jej pęknięcie oraz zadając obrażenia na obszarze. Peknięcie powoduje wstrząs wtórny, który następuje po krótkiej chwili. Trzęsienia ziemi spowodowane przed uaktywnieniem ostatniego pęknięcia nie mogą powodować wstrząsów wtórnych. Wymaga topora, maczugi lub laski.


Stare Gry Frozen Games