Path of Exile

Shore Encampment

NADBRZEŻNE OBOZOWISKO

Kiedy wreszcie złapałem oddech, wspiąłem się po stopniach do plażowego obozowiska i pierwszy raz zobaczyłem coś na wzór „cywilizacji”. Użycie tego terminu jest jednak sporą przesadą, gdyż wewnątrz odnalazłem tylko kilku zdesperowanych ludzi, po których na pierwszy rzut oka widać było głód i nędzę. Obóz najwidoczniej jest murem, chroniącym przed nieznanym wrogiem. Jego granicę wyznacza palisada z zaostrzonych bali, skierowana na zewnątrz osady. Wszędzie widzę poranionych i zmarniałych ludzi leżących na ziemi, nie zwracających uwagi na wszechobecne muchy, latające dookoła ich śmierdzących ciał. Kiedy tak przyglądałem się osadnikom, zaczepiła mnie pewna kobieta i zaczęła wychwalać pod niebiosa za zabicie czegoś nazywanego 'Hillockiem’. Następnie zaczęła grzebać w kieszeniach, wydobywając po chwili garść świecących kryształów, mówiąc przy tym, bym używał ich mądrze, gdyż to nie byle świecidełka. Z wdzięcznością przyjąłem ten podarek, nie zdając sobie jednak sprawy, co mogłem z nimi zrobić. Postarałem się wyciągnąć z innych mieszkańców jakieś informacje na temat mojego obecnego miejsca pobytu, ale spotkałem się jedynie z milczeniem i pustymi spojrzeniami. Coś niszczyło tych ludzi. Muszę się dowiedzieć, co.

Wreszcie, w oddalonym zakątku tego miejsca, odnalazłem osuwającego się przy ścianie, rannego człowieka. Przez mocno przymknięte oczy i z grymasem bólu rysującym się na jego twarzy opowiedział mi o tym, że daleko, za wieloma meandrami klifów i niezliczoną rzeszą wrogów, oczekuje starożytna forteca, zwana Więzieniem. Powiedział też, że jest pewien jakobym po przejściu przez tą lokację miał spotkać bezpieczeństwo i wygodę. Ostatnią informacją, którą zechciał się ze mną podzielić, była jego pewność o czającym się w Więzieniu wielkim złu, jakimś okropnym wynaturzeniu, owocu mrocznych eksperymentów. Próbowałem wyciągnąć z niego coś więcej, gdyż przeczuwałem że prędzej czy później będę musiał się zetrzeć z tym niewątpliwie groźnym przeciwnikiem. Udało mi się jednak wyciągnąć od mojego rozmówcy tylko imię bestii: Brutus.

Nie znajdując nic, co mogło by przyciągnąć moją uwagę w tej wiosce, odpocząłem chwilę i wyruszyłem w dalszą podróż.


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Assassin's Mark

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, czyniąc ich bardziej podatnymi na uderzenia krytyczne. Zabicie przeklętego wroga odnawia życie i manę, a także daje szansę na otrzymanie ładunku mocy (Power Charge).

Hatred

Uaktywnia aurę zwiększającą obrażenia od zimna twoje oraz sojuszników.

Vigilant Strike

Wyprowadza potężne uderzenie, otrzymując przy tym bonus Fortify, który zmniejsza otrzymywane obrażenia. Zużycie ładunku wytrzymałości (Endurance Charge) pozwala na natychmiastowe ponowne użycie. Wymaga broni do walki wręcz.


Stare Gry Frozen Games