Path of Exile

The Coves

ZATOCZKA

Ah, jak dobrze znowu stąpać po miękkim piasku! Nigdy bym nie pomyślał, ale, po ściskającym, chłodnym paskudztwie cmentarzyska, plaża wygląda więcej niż zachęcająco. Możliwe, że to tylko przez odległość dzielącą mnie od potępionych dusz błąkających się pośród wraków lub po prostu wpływa tak na mnie zmiana otoczenia. To i tak bez znaczenia, bo dalsza podróż i walka przede mną.

Na północy dostrzegam znajomą ścianę skały wyrastającą wysoko ponad moją głowę. Szpice z tego samego materiału sterczą z piasku wszędzie dookoła, majacząc w swoich groteskowych kształtach. Wydają się być uformowane przez magię. Ciężko sobie wyobrazić jakikolwiek proces naturalny, który mógłby je stworzyć. Wlekę się na wschód, wzdłuż linii wody, przechodząc pod ogromnymi sklepieniami łukowymi ze skał, które rozciągają się po całej plaży. W ich cieniu powietrze wydaje się być dużo zimniejsze, więc przyspieszam kroku na tyle na ile moje zmęczone nogi pozwalają.


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Raise Spectre

Przywołuje widmową wersję pokonanego wroga, który będzie walczyć po twojej stronie.

Barrage

Po chwili przygotowania postać wystrzeliwuje serię pocisków za pomocą broni do walki na dystans. Ataki mają niewielki losowy rozrzut. Wymaga łuku lub różdżki.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games