Path of Exile

Beta Manifesto

Kilka dni temu pojawił się Path of Exile – Manifest Beta opisujący nadchodzące zmiany w grze. Dzisiaj dodaliśmy tłumaczenie tego dokumentu, które znajduje się w dziale Beta Manifest. Dodam jeszcze, że autorem tłumaczenia jest nasz nowy redaktor Karpiq. Jeśli nie macie ochoty na czytanie całego dokumentu, podsumowanie zmian umieszczam poniżej.

Podsumowując, możemy spodziewać się następujących zmian:

W ciągu kilku tygodni (nie oznacza to, że zmiany zostaną wprowadzone w następnym patchu) :

– poprawki w UI
– poprawiony ekran wyboru postaci
– udźwiękowione dialogi
– uzupełnienie fabuły
– kanały czatu dla każdej ligi
– test systemu podnoszenia przedmiotów
– testy lig
– drużynowe areny PvP
– ekran handlu
– możliwość sprzedawania u NPC
– drużynowy interfejs
– zmiana opisów umiejętności i gemów
– zmiana systemu uników oraz ograniczania otrzymywanych obrażeń
– system zadawania krytycznych obrażeń od czarów
– kursor

W ciągu kilku tygodni/miesięcy:

– ostatnia klasa postaci (zręczność/inteligencja)
– system mikstur i pasów
– lista ignorowanych
– lista przyjaciół
– ekran osiągnięć PvP
– ekran profilu gracza
– system porównywania przedmiotów
– nagrody za zadania

W ciągu kilku miesięcy:

– zostaną wprowadzone wszystkie questy w akcie drugim
– zoom drzewa pasywnych umiejętności
– modyfikacja drzewa pasywnych umiejętności
– system publicznych drużyn
– zmiana ikon i nazw
– przełącznik broni
– więcej rodzajów potworów
– umiejętności potworów
– unikalne przedmioty

Późna zamknięta beta/ wczesna otwarta beta:

– docelowo 100 aktywnych skilli (wprowadzane od chwili obecnej aż do otwartej bety)
– kanały czatu podzielone w/g poziomu trudności lub aktów
– world PvP
– mikrotransakcje

One thought on “Beta Manifesto”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Magma Orb

Wypuszcza ognistą kulę, eksplodującą przy uderzeniu z ziemią. Po wybuchu tworzy się nowa kula.

Frenzy

Atakuje wroga i przyznaje ładunek furii (Frenzy Charge) w przypadku trafienia. Ładunki furii zwiększają szybkość ataku postaci.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games